Morgen ga ik naar Plopsa met mijn zoon. Nu het bijna 300 km rijden is, wil ik daar in de buurt overnachten. Iemand ervaringen met een hotel of iets dergelijks in de buurt, dat ook nog een beetje betaalbaar is?
Booking.com: 38 hotels in De Panne, België. Reserveer nu uw hotel! Of als je iets verder wilt rijden, in oostende. Vind ik altijd betaalbaarder Bed & breakfasts – Toerisme Oostende
Bedankt voor het meedenken. Had ook al op die bookingsite gekeken, maar ik vind het echt allemaal heel duur. Bedankt voor de tip van Oostende .... kun je me er daar een aanraden?
Ik vind het allemaal maar duur .... 100 euro! voor een nachtje slapen en dan ook vaak nog zonder ontbijt!
kijk op de site van vlaanderen vakantieland (is een heel goede site met alles van vlaanderen erop). Is ook een programma op de nationale tv-zender één
Zit er geen (jeugd) herberg in de buurt. Van Stay Okay of i.d. ? Daar heb je vaak familiekamers en die zijn echt niet duur. Vaak rond de 20 euro p.p. incl. ontbijt. Kinderen tot 6 zijn gratis dacht ik.
Je zit aan de kust, das sowieso prijzig en het is nog in de zomer! Wellicht ergens in de buurt van Brugge?
Ik vrees ook dat je zonder reservatie aan onze Belgische kust wel es bot zou kunnen vangen. 't Is daar op 't moment hun drukste periode van 't jaar.