Hallo dames! Ik heb een vraagje. Ik ben begonnen met flesvoeding kruidvat standaart maar vanwege moeilijk van zijn ontlasting afkomen ben ik toen hij ongeveer twee weken was over gestapt naar kruidvat extra care ( tegen darmkrampjes en om beter van ontlasting af te komen ). Nu is het al een tijdje zo dat hij echt dunne ontlasting heeft en sinds een paar dagen zelfs echt waterig. Sinds gisteren ook meerdere poepluiers per dag. Is het nu verstandig om weer over te stappen naar kruidvat standaart? Iemand ervaring hiermee? Groet
Mijn zoon heeft afgelopen week ook hele dunne poep gehad.Wel 4 luiers per dag of zo pfff (hij is bijna 2). En zoontje van vriendin had ook darmproblemen. Zou het kunnen zijn dat er een buikgriep virus rondhangt?
Van wisselen tussen verschillende voedingen kan je ook weer last van de darmpjes krijgen en van de ontlasting. Hier zou ik dus voorzichtig mee zijn! Dunne ontlasting kan door zoveel dingen komen! inderdaad buikgriep bijvoorbeeld al. Als het echt al een paar dagen waterig is.. zou ik even met de huisarts contacten!