Misschien een raar topic, maar is er bij jullie ook enige verandering te zien bij de papa? Voor mijn zwangerschap was hij NIET vooruit te branden met huishoudelijke taken. (schat help een met afwassen, schat doe eens stofzuigen) met pijn en moeite kreeg ik hem een klusje te doen. Sinds we weten dat ik zwanger ben of er een wonder is gebeurd. Hij doet afwas/afdrogen/stofzuigen/koken/dweilen/mijn boterhammetjes smeren voor het werk/ect.... en dat elke dag en zonder het zelfs te vragen. niet dat ik dat erg vindt hoor Nog zoiets, we wonen sinds een paar jaar in een mooi eigen huisje en er waren nog steeds wat klusjes die gedaan moesten worden die bleven liggen. Hij binnen een tijdsbestek NU van een paar maanden alle klussen aan het doen is, normaal ging hij op vrijdagavond met zijn vrienden naar lokale voetbalclub hij zat meer in de kantine te drinken dan op de tribune volgens mij Nu gaat hij bijna elke zaterdagochtend en zondagochtend overwerken en niet meer s ávonds pilsen met zijn vrienden (waar hij éérst niet eens aan kon denken aan overwerk) om hele bovenverdieping te voorzien van dubbele beglazing en andere klusjes. (die niet eens zo dringend zijn). Terwijl ik het hem NIET eens gevraagd heb ofzoiets, het komt helemaal uitzichzelf. Nu was het al een scheetje maar nu lijkt het opeens de perfecte man Maar ik klaag niet Zijn er nog (aankomende)PAPA'S die de hamer voor de kop krijgen en totaal veranderen (positief).
Oh.... ik hoop dat die van mij ook ineens het licht ziet. Het huishouden deden we al samen zonder dat ik daar teveel op moest hameren, maar dat klussen.... hmmmm..... Wij wonen in een niet zo lang geleden opgeleverd nieuwbouwhuis en daar zijn nog heel veel kleine klusjes te doen. Ik hoop dat hij zich straks ook als een echte klusser ontpopt!
owh hahah ja inderdaad de mijne is ook helemaal veranderd, op het gebied van huishouding deed hij al heel veel.... maar nu ik de kinderkamer aan het opknappen ben....is het constant : doe je voorzichtig ! nee ik doe dat wel ga jij maar lekker op de bank zitten enzo.......af en toe mag ik niets meer doen ! hihihih Geniet er maar van !
Er lagen bij ons nog ontzettend veel klussen die gedaan moesten worden, mijn vriend is nu elke avond hard aan het werk om al die klussen af te krijgen . Groetjes Senna
Die van mij doet het ook, brood smeren, brengt me weg naar me werk, en haalt me op als dat kan..... anders moet ik met de bus Klusjes in huis moet ik hem nog iets aansporen, maar ook dat begint langzamerhand uitzichzelf te komen... maar het was zo en zo al een schatje... nu nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer... Alleen vat hij af en toe niet dat de kleine een baby is als hij eruit komt.. want hij heeft het over speeltoestellen, skelters en een potje voetballen geloof dat hij denkt dat er een reusje uit komt die gelijk al alles kan hahaha
Hihi hier nog 1. Nou deed hij al veel (koken, boodschappen enzo), maar nu... Niets is hem te gek.. Hij doet echt van alles. Laats heeft hij zelf de ramen aan de buitenkant gedaan! En streeploos he. Ik vind het heerlijk en help hem waar ik kan..
haha.. nou de mijne was in het begin redelijk enthousiast, maar hij is nu wel weer gewend hoor. Dus zo langzamerhand doe ik weer veel zelf..
die van mij ook inderdaad! hij smeert elke avond mijn buik in met VSM voor mama. haalt elke keer kiloooooos fruit in huis. vraagt elke dag wat ik wil eten want hij gaat koken. maakt warme badjes voor me met een kaarsje erbij en heeeeel veel schuim ik moet wel zeggen normaal deed hij ook al aardig veel hoor, maar nu nog meer.
Nou als ik dit zo hoor, dan moet ik maar snel zwanger worden... want het enige wat meneer doet is de kattenbak....
Huishoudelijke klusjes pakt ide van mij nog sneller op asl anders. Heb hem één keer gewaarschuwd dat ik hier snel aan kan wennen. Ik hoop echter van ganser harte dat hij ALSJEBLIEFT van die hamer afblijft! Wat dat betreft is íe niet superhandig. Ik vind de opa in spé ook wel grappig. Moet ineens bellen als ik bij hun vandaan naar huis ga om te zeggen dat ik er ben. Draagt tassen voor me etc. Galant hoor, die papa van mij. groetjes Femke
ja mijn man doet de boodschappen, de vaatwasser, de was en de klussen in huis. In het weekeinde brengt hij ons zoontje naar bed en doet hem in bad en mag ik uitslapen. Ieder avond ruimt hij al het speelgoed van de grond af en hij neemt Lars na het eten mee voor ene wandelingetje door de straat zodat ik ff kan rusten.
Hoi, ja hier ook een mannetje die wat meer bezorgder was. Na de bevalling was het wel weer een beetje over Maar hij is een lieve en goede vader, dat is het belangrijkste.
Mijn mannetje is van zichzelf al erg zorgzaam, smeerde voor de zwangerschap al mijn bammetjes voor t werk Nu is het wel zo dat hij ook wat last heeft van nesteldrang, alles moet af en op orde. Volgende week krijgen we dan ook een nieuwe keuken, mooi voor de bevalling Oja en hij laat vaker de hond uit nu, vooral als het glad is buiten (dan mag ik niet meer). Als ik ga dan is het: doe je voorzichtig, neem je telefoon mee! Kortom ik mag niet klagen
Die van mij is gestopt met roken en doet niets anders dan chagrijnig kijken en gemeen zijn, terwijl IK loop te klussen en schoon te maken en hij achter een rugbywedstrijd zit....... ](*,) gaat wel weer over...Zucht....
Die van mij, deed al bijna het hele huishouden naast zijn full time baan. Koken, boodschappen , ramen lappen. Je kan het zo gek niet bedenken of hij doet het. Heerlijk hoor. Alleen wassen en strijken doet ie niet. Nou, dat vind ik wel weer leuk. Maar nu ik zwanger ben, heb ik een rare drang om zelf alles schoon te maken. Gek word ik daar van. Maar beter zo dan een man die niets doet in het huishouden. Heb dus niets te klagen over mijn man (helaas, want door mijn hormonen, wil ik af en toe lekker ruzie maken maar waar over )