Dames even een vraag, We hadden een verzekering lopen bij onna-onna. Nieuwe auto gekocht en helaas een dag te laat doorgegeven aan de verzekering. Ze hebben ons dus niet geaccepteerd en we zijn eruit gegooid. Ze hebben ons toen doorverwezen naar independer en we hebben nu een verzekering bij Allianz. Ik zie net dat er 40 aan kosten tussenpersoon is afschreven door AEGON(moeder van onna-onna). We hebben hier nooit wat van gehoord, dit is ons ook niet verteld aan de telefoon of wat dan ook. Moet dit bedrag elke maand betaald worden aan AEGON?? Ik wist niet dat dit zo in zn werk ging (via de telefoon doorverbonden van onna-onna naar allianz). Kunnen we rechtsstreeks bij Allianz verzekerd worden? Ik heb er echt geen verstand van. Als het eenmalige kosten zijn kan ik er mee leven, maar om 40 aan de tussenpersoon te betalen elke maand, voor een premie van 30 vind ik toch echt teveel. We gaan morgen bellen maar ben nu benieuwd. Bedankt
Sinds deze maand gaat de incasso van onna onna uit naam van Aegon. Misschien is het niet helemaal goed gegaan met de overdracht en denken ze nu dat jullie nog klant zijn bij onna onna? Ik zou sowieso even bellen morgen