vorige weke had ik hier een topic geplaatst over de pij die ik had naar wat ik dacht zelf overbelasting. pijn in rug, schouders en doortrekkend naar de borst. vanwege wat ik dacht mee helpen met het verplaatsen van de trampoline en het speeltoestel. nu een ruime week later en nog steeds evenveel pijn ben ik naar de huisarts geweest vanochtend. de locatie van de pijn was wel wat verplaatst want heb de laatste dagen meer pijn op de borst dat trekt naar de rug, dan van de rug dat trekt naar de borst waar het mee begon. op de borst was er ook een verdikking te zien/voelen. maar nu blijkt dat ik een tussen rib spier heb ontstoken. dus geen verrekking of overbelading maar een ontsteking. heb nu een ontstekingsremmende pijnstiller gekregen. en de tip om de pijnlijke dingen zo min mogelijk te doen. tja dat is dus het tillen van mijn dochter. uit en in bed, box, op het aankleedkussen, en en uit de kinderstoel enz.. en ik ben ook nog eens links en de ontsteking zit aan de linker kant. hoe je er aan komt weten ze niet maar heeft niet te maken met verkeerd tillen of overbelasting maar is blijkbaar gewoon pech hebben..het kan ook wel heel wat weken duren.. nou daar zit ik dan mooi weer mee nu helpt mijn man en werkt vanuit huis, en tilt mijn dochter dus telkens en geef haar dan aan mij om verder de fles te geven, of het brood te geven enz.. maar ja die kan moeilijk weken vanuit thuis blijven werken.. en opa en oma kunnen wel komen helpen, maar wonen op uurtje afstand, en werken ook overdag gedeeltelijk, dus daar kan ik niet elke dag op terug vallen, maar eerder af en toe een paar uurtjes ( dat ze dan hierheen komen) maar ja doe je ook niet elke dag voor een paar uurtjes mijn dochter gaat we 1 a 2 dagen naar de oppas, maar vaker is ook niet echt een optie. lastig dus.. wie beurt me ff op en wie heeft misschien handige tips
ik heb geen tips voor je sorry, heel veel beterschap. Toevallig ben ik er net vanaf. Heb er echt wel een maand of drie mee gelopen werd snachts wakker omdat ik het gevoel had dat mijn hart ermee zou stoppen (pijn op de borst, geen adem kunnen halen). Was dus ook een ontsteking van de tussenribspier. In mijn geval door sporten/stress (overbelasting in de breedste zin zeg maar). Ik ben de tijd doorgekomen met rust (lees rust als in ...niet sporten) en ibuprofen, na een paar weken ging het langzaam beter en toen ben ik weer gaan opbouwen met sporten etc. Heel veel sterkte weet hoe je je voelt.
zo lang last van gehad, pff ik hoop dat het toch echt minder lang duurt.. he heb jij t gedaan met dingen tillen enz..? ik heb een dochter van bijna 10 mnd maar die moet ik echt nog tillen.