Borstvergroting en zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zijn er hier mensen die een borstvergroting hebben of iemand kennen met een borstvergroting die zwanger geweest zijn (of nog zijn)

Ik vraag me namelijk af hoe mijn borsten er na een zwangerschap gaan uitzien en of ik verder ergens aan moet denken. Bij mijn eerste zwangerschap had ik opeens grote borsten omdat ik zo dik werd, na de zwangerschap moest ik 40 kilo afvallen. Dat is gelukt, maar nadien had ik echt NIETS meer maar mijn huid was in dezelfde stand gebleven. Omdat ik me zo ongelukkig voelde heb ik ze weer laten opvullen, niets bollerig of pamela achtig maar een 70ctje of 75B. Wij hadden ook geen idee of er nog een 2de kindje zou komen, maar nu ons meisje al 3 word zou ik toch graag een broertje of zusje krijgen in de toekomst.

Iemand ervaring mee?

2. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi, heb mijn borsten laten doen na de 1e. Nu zwanger van de 2e, maar dat komt heus wel weer goed hoor. Ze zijn nu wel erg groot vind ik zelf, dus mag wel weer wat minder. Mijn vriendin heeft het gedaan voor haar zwangerschap, en is ook nu nog tevreden over haar borsten.

So don't worry ;) groetjes annette

3. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook een bv gehad! Was er ook benieuwd naar...
    Maar goed, het zal wel goed komen !
    Afwachten, hihihi

-x-

4. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi
    Ik heb 5 jaar geleden een borstvergroting gehad. iets meer als 2 jaar later werd ik zwanger. Mijn borsten stonden voor mijn zwangerschap iets meer rechtop en nu zijn ze ietsje gaan hangen zeg maar, zodat ze nog natuurlijker lijken nu. Nu ben ik zwanger van de tweede en heb niet het idee dat ze heel erg veranderen.

Ik heb overigens geen bv gegeven, dat kan ook nog uitmaken (ook bij niet vergrote borsten).

volgens mij hoeft het verder geen enkel gevolg te hebben hoor!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik wil wel bv. gaan geven, hopen dat het lukt allemaal, de chirurg zei dat het gewoon zou kunnen dus :)

=x=

6. Niet meer actief

Dat zei mijn chirurg ook, belangrijk is wel dat je weet hoe de operatie is gebeurd. Via de tepel geeft meer kans dat je melkkanalen beschadigd zijn. Als het via de borstplooi is gebeurd zit je sowieso safe!

7. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    dat mijn voeding niet op gang kwam had niks te maken met mijn borstvergroting. ik heb na mijn geboorte al een operatie gehad omdat mijn tepels naar binnen gekeerd waren. hierdoor zijn inderdaad melkkanaaltjes beschadigd.

de borstvergroting is via de borstplooi gedaan, en heeft geen enkel gevolg voor wel of geen bv kunnen geven.

ik heb wel eens gehoord dat wanneer je bv geeft, je borsten erg kunnen veranderen daarna. (slapper worden). maar denk dat dat bij een vergroting al stukken minder is dan normaal....

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ze zijn onder mijn borst erin gegaan, het zijn de McGhan CUI (rond), het is een Cohesieve gel die niet "stuk" kan gaan of kan gaan lekken...
    Dus volledig save :)

-x-

9. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Hoi. Ik heb 4 jaar geleden ook een bv laten doen. Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten niet echt groter geworden. Na mn keizersnede kwam de borstvoeding niet goed op gang. Dit had meerdere redenen..verkeerd aangelegd in het ziekenhuis, de operatie zelf en mijn borstspierontwikkeling is nooit goed geweest(vandaar de bv). Ik heb wel geprobeerd borstvoeding te geven, maar helaas, het liep al heel snel terug.

Mijn borsten zijn ook na de geboorte van onze meid vrijwel hetzelfde gebleven. Ze ogen wel nog meer natuurlijker doordat ze iets meer zijn gaan 'hangen'.

Deel Deze Pagina