Ik snap wat je bedoelt met de 2nd opinion... Laat je weten hoe de echo is geweest vrijdag? Zie je er tegenop? *(Ik ben zelf het hele weekend weg, dus kan niet komen kijken vrijdag, maar ben wel benieuwd!)
Tegen de echo zie ik eigenlijk niet op, wel tegen het tijdstip hihi (aangezien ik nu vakantie heb, en me er om 08:15 moet melden). Maar als ik hem wou verzetten moest ik rekening houden met een hele lange wachttijd, dus ach... Met 1 nier kan je ook functioneren, al heb ik er liever 2 natuurlijk, maar we zullen zien.
Haha, ja das wel errug vroeg inderdaad! Maar goed, dan heb je ook geen wachttijden...dat scheelt weer. En inderdaad, met 1 nier kun je ook goed leven! (Zie hier het levende bewijs!!)
hoi ik had ook een tussenschot in mijn vagina en ook een afwijking aan mijn baarmoeder uterus bicornis. bij mij hebben ze ook een mri scan gemaakt en allerlei echo's van mijn organen ivm de kans op één nier inderdaad dit wat allemaal prima het tussenschot in mijn vagina is verwijderd, aan mijn baarmoeder vorm kunnen ze verder niets doen. ik heb al 4 miskramen gehad maar mijn gyn zegt dat dat niet veroorzaakt wordt door mijn baamoeder vorm succes! groetjes
Faith, jeetje zeg al 4 miskramen,.... Weten ze zeker dat dit niks met jouw vorm van de baarmoeder te maken heeft? Ik heb dan wel niet precies hetzelfde, maar ik heb wel verhoogde kans op miskramen, ook op late miskramen En hebben ze anders enig idee waar de miskramen dan door veroorzaakt worden of zijn ze nog bezig met onderzoeken? Hopelijk is het je snel toch gegund en mag het de volgende keer wel goed gaan!!
Mijn gyn in het radboud ziekenhuis in nijmegen zegt dat het daar waarschijnlijk niet door komt omdat de "deuk" in mijn baarmoeder maar minimaal is. heb wel kans op vroeggeboorte. ik heb het prius onderzoek gehad en daar bleek uit dat mijn bloeddoorstroming niet goed is en de baarmoeder waarschijnlijk tijdens een zwangerschap niet voldoende doorbloed is. Nu moet ik gaan sporten om de doorbloeding beter te krijgen
Faith, ik heb net in het andere topic ook al gereageerd op je verhaal. Ik loop ook in het Radboud, welke gyn heb jij? (Wel fijn trouwens dat de afwijking minimaal is!)
Jeetje, 4 miskramen, dat is niet niks... Hoop dat je m.b.v. het sporten straks wel een gezond kindje mag krijgen. Hier zit ik inmiddels op dag 40. Snap er vandaag geen biet van, heb al 3 weken continu ongi krampen/gevoel en opgezette buik, en vandaag is het ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Gisteren ook nog eens forse tempdaling i.c.m. opgezette buik en ongi gevoel dus dacht dat eindelijk mijn ongi eraan kwam maar nee. Heb voor de zekerheid gister een test gedaan maar dik negatief natuurlijk. En vandaag nergens meer last van en weer 0,1 omhoog. Hmpf...
Ik heb helaas helemaal geen verstand van tempen, dus ik kan er niks zinnigs op zeggen. Zou idd denken een testje te doen, maar die heb je dus al gedaan... Nou hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!
Zit er ineens aan te denken dat ik 1 pendel voor augustus heb staan, en 1 voor volgende maand Het zou toch zomaar kunnen kloppen ? Moet ik wel een ei krijgen (of op miraculeuze wijze er al een gehad hebben en die over het hoofd gezien hebben, wat niet kan met mijn temp maar goed)...