Ik heb al het een en ander uitgezocht omdat er meerdere routes zijn richting het gardameer. We hebben gekeken via zwitserland en via oostenrijk 2 wegen 1 via de fernpass en brennerpas en 1 via munchen / brennerpas. Waarschijnlijk wordt het via de fernpass dat we gaan rijden, welke route kiezen jullie?. Nu ben ik nog op zoek naar een leuk hotel voor onderweg ik kwam veel larchenhof tegen maar die is best prijzig voor de periode die we willen gaan. Iemand nog een ander leuk idee?
Via München? Dat lijkt me best een omweg eigenlijk. Wij gingen vorig jaar via België, Luxemburg, Frankrijk (Mulhouse), Basel, Como. Je kan wel wat oostelijker door Duitsland, maar München lijkt mij vanuit NL wel erg ver naar het oosten. Overigens hebben wij gewoon doorgereden. Begin van de nacht vertrokken, halverwege de middag op de plek van bestemming. We houden van 's nachts rijden en kunnen allebei goed slapen in de auto. De kinderen zijn volgens mij bij de ontbijtstop vlak voor de frans-zwitserse grens voor het eerst wakker geworden.
Ligt eraan waar je vandaan komt. Als wij via Oostenrijk gaan, gaan we ook over München. Komen uit Groningen.
Op booking.com zoeken op het plaatsje Biberwier. Daar kom je langs als je over de fernpass gaat. Ze hebben er heel veel wintersporthotels die in de zomer heel betaalbaar zijn. Wij hebben een keer in gastof Panorama gezeten… en nog een paar andere waarvan ik de naam niet meer weet.