hallo! wij gaan beginnen januari 3 dagen naar disneyland parijs echter willen wij 1 dag eerder aankomen en dan slapen in een hotel in de buurt zodat de dag erna vroeg en fris en fruitig het park in kunnen. Hebben jullie dit weleens gedaan en welk hotel is een aanrader? liefst een hotel met 2 kamers en dan een tussendeur zodat de kinderen een eigen kamer hebben. ik ben benieuwd!
Ah, wij hadden vorig jaar het hotel bij Parc Asterix! Was echt zooooo leuk!!! Midden in de natuur, meerdere slaapkamers, heel netjes en zoooo gezellig!
Hoeveel uur wil je nog rijden in de ochtend? Wij slapen altijd in Novotel collegien kan je een tweede kamer met tussen deur boeken. Ontbijt is prima. In de ochtend hoef je dan nog maar 20 min te rijden.
Wij hebben dat ook vaker gedaan, op zondag aankomen bij het santa fe hotel, goedkoopste van Disney. Sliepen we toen met 4 personen op 1 kamer voor 80 euro. Zonder park toegang. Sochtends zo naar de parkeerplaats van het disneyland hotel gereden, en een keer sequoia lodge waar we dan nog 4 nachten bleven. Mooi dichtbij sneller kan niet én goedkoop.
oja die heb ik ook gezien, maar zag niet dat je een kamer met tussendeur kunt boeken. Hoe boek je deze en via wie?
kijk dat is ook heel interessant! ga ik ook naar kijken! Is dat ook via de site van disneyland te boeken?
Via trivago kan het ook, ik weet alleen niet hoe het nu is ivm dat niet alle dianeyland hotels open zijn. Santa fe is wel te boeken in januari zie ik. Geen idee hoe nu de prijzen zijn, en of er ook anderen geboekt kunnen worden. Wij vonden het iig ideaal. En de village konden wij sowieso wel in want dat is zonder park ticket. Dus konden we op zondag al een beetje sfeer proeven ♡
volgens mij als je het aantal personen opgeeft krijg te zien de er een familiekamer beschikbaar is. Ik boek altijd rechtstreeks bij Novotel