Tussenstop op weg naar de ardeche

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fl01, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl01

fl01 Actief lid

28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Dit jaar gaan wij voor het eerst naar de camping met 2 kleine kinderen (bijna 2 en net 3). We hebben vroeger zelf wel vaak gekampeerd en boekten dan meestal niks, nu heb ik een stacarvan in de ardeche geboekt, voor begin september. Waar we met zn 2-en vaak in een keer doorreden (en soms ook snachts) willen we het nu met de kinderen in 2 keer doen omdat we geen idee hebben hoe het zal gaan. Maar nu moeten we dus een overnachting regelen. Ik heb geen zin om met 2 kinderen in de auto te moeten zoeken naar een plek, maar van de andere kant, als het goed gaat wil ik eigenlijk ook zo lang mogelijk doorrijden. Dus wel of niet iets boeken?? Maar wat dan?? De kinderen hebben eigenlijk nog nooit samen op een kamer hoeven slapen, dus dat is al verrassend hoe dat zal gaan.. Maar hotel kiezen, misschien toch kijken voor een camping, B&B?? Iemand tips voor goede overnachtingsplekken met kleine kinderen, ik schat zo tussen Dyon en Lyon???

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn net terug van spanje en we hebben ook een overnachtig gedaan heen en terug weg, alleen wel met eigen caravan. de terugweg hebben wij in het plaatsje Tournus gestaan op een camping. in het plaatsje waren erg veel hotels. het is vlak langs de snelweg en er is ook een mc Donalds. verder heb je langs de snelweg ook veel f1 hotels.

3. JustMe88

JustMe88 Lid

14 mrt 2015
    54
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij rijden op de heenweg ook altijd in 2x naar de Ardèche. We maken ieder jaar een tussenstop op de zelfde camping; chateau l'eperviere. Dit ligt onder dijon, je hebt het grootste deel van de reis er dan al op zitten. Op de camping zijn 2 verwarmde buiten zwembaden en een klein binnenbad. En de afhaalpizza's zijn overheerlijk! Wij huren voor 1 of 2 nachten een tent van een touroperator.
    Terug rijden we eigenlijk altijd in 1x, tenzij we al meteen veel file hebben, dan boeken we terwijl we rijden ergens een hotel.

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Zorg dat je twee slaapadresjes hebt, eentje halverwege en mocht het goed gaan, dan eentje voor bijvoorbeeld 2 á 3 uur rijden verderop?
    Nog niets boeken, wel even een belletje of mailtje naar de 2 opties om te vragen hoe vol ze zitten. Als er altijd wel een plekje is, zou ik niet boeken en dan op de dag zelf besluiten welke van de twee het gaat worden.

Deel Deze Pagina