Wij willen van de zomer naar texel. Welk vakantiepark is een aanrader? De kindjes zijn dan 7 en 5. Wij willen naar een park met zwembad, met glijbaan of een leuk zwembad in de buurt van het park. Een speeltuintje zou ook fijn zijn. Zelf al de krim en roompot in koog tegen gekomen. Iemand ook ervaring met deze parken?
Ik heb als kind meerdere jaren achter elkaar op de krim gestaan en ik vond het geweldig! Binnen en buitenbad met glijbaan, veel recreatie en niet ver van het strand. Ik wil er zelf volgend jaar met onze kinderen ook weer naartoe!
Camping Loodsmansduin, Den Hoorn zijn wij afgelopen jaar geweest, dit jaar weer, maar dan zou ons zoontje bijna 3 zijn en een baby van 6 weken. Ze hebben een speeltuin, buitenbad, recreatie, enz. Denk dat het leuk is voor de leeftijd van jou kinderen, maar dat weet ik niet zeker. Wij huurden een chalet, erg mooi waren die. En het gebied is ook mooi.
Danke voor de reacties. Het wordt de krim. Sluftervallei is in die periode niks te boeken voor 1.5 week. Camping loodsmanduin hadden we idd ook al bij gekeken. Maar willen toch iets met een binnen zwembad, gezien het grote risico op slecht weer in de zomer.