Vanmorgen begon de dag met bloedverlies, vanmiddag een echo gehad bij de verloskundige maar was alleen een prille zwangerschap te zien waar ze geen uitspraak over wilde doen. Ze heeft het ook niet opgemeten of niks. Moet maandag gelukkig naar de gyn voor m'n eerste geplande echo, dus dan weet ik hopelijk wat meer. Wel is er vandaag ook bloed geprikt op hcg en net de waardes terug gekregen en het was 1100. Ik ben dus bang dat het toch weer mis is, kan weinig maken van deze waarde. Volgens mij zou het meer moeten zijn. Dit zou dan m'n vijfde vroege miskraam zijn. Weer eerst dus die hele achtbaan van onzekerheid. Wat waren jullie waardes?
Ik had met 4weken waarde van 95 , 5weken 710, 6weken 790 en 3dagen later ging het mis. Is dat jou eerste bloedwarme? Lijkt me toch goed? Gyneacoloog vertelde mij dat ze vanaf hcg 1000 'iets' konden zien via echo ....
Misschien ben je minder ver dan je dacht. Dat komt best vaak voor. Maar dan moet het vanaf nu vooruit blijven gaan en goed groeien. Dus nog even afwachten en kijken hoe het gaat. Hoop mag er zeker zijn, wie weet hoe het loopt...
Ten eerste een dikke knuffel! Was dit je eerste HCG meting? Want dit zegt echt nog helemaal niets hoor, ik zou a.s maandag weer HCG laten prikken, en aan de hand van die uitslag kun je bepalen of het is gestegen ( of niet) want op zich komt jouw echo beeld prima overeen met je HCG waarde.
Ik had een hcg van 2800 bij 5,6 weken. Week later klopte het hartje (alles mooi volgens schema) die week later was het alsnog mis. Maar bij mij ging het wel zo dat ik bloed moest prikken en als het onder de 1500 was (bij 5,5 week ) ik terug moest komen naar het ziekenhuis omdat het dan om een bbz kon gaan en anders werd het waarschijnlijk een miskraam. Ik vraag me nog steeds af of het altijd zo gaat of dat hcg ineens een inhaalslag kan maken. Ik ben nu aan de utrogestan wegens de vroege miskramen en wegens de bloedingen die ik dan steeds had. Ik wens je iig heel veel sterkte toe!