Hallo meiden, Ik heb een vraag waarop jullie hopelijk een antwoord hebben. 2,5 week geleden heb ik een IUI-behandeling gehad en heb net een zwangerschapstest gedaan. In eerste instantie kwam er geen controlestreepje binnen 10 minuten. Omdat ik waarschijnlijk te weinig urine erop heb laten komen, heb ik er nog een paar druppels op laten komen. Hierna was de test positief, maar natuurlijk niet goed uitgevoerd. Wat denken jullie hiervan? Kan de test toch kloppen? Ik ga natuurlijk een volgende test doen, maar ik twijfel of ik dat vanavond nog kan doen, of dat er na 2-3 uren nog niet voldoende HcG in de urine zit, in het geval ik zwanger ben. Ik ben natuurlijk erg benieuw, ik heb wel last van pijnlijke borsten als ze worden aangeraakt of als ik ergens tegenop bots, maar dat kan volgens mij ook van de Puregon of Pregnyl komen, wat ik heb gebruikt. Hebben jullie hier ideeën over? Groetjes, Izabella
morgenochtend vroeg de wekker zetten en testen meid! Ik weet alleen dat je test niet goed werkt als er in eerste instantie geen controlestreepje komt maar ik weet niet in hoeverre het kan kloppen dat je later wel positief resultaat had. succes!! spannend joh
dat is een lastige, maar ik moet zeggen dat ik wel goede hoop voor je heb als hij echt pos is geworden.. Ben benieuwd morgen!
Pregnyl kan zeker die kwaaltjes geven, en erger nog, je kan er ook een vals positieve zwangerschapstest door krijgen! Niet om te ontmoedigen, maar kijk even goed na hoeveel tijd die spuit geen invloed meer heeft op de test!
Pregnyl 5000 zit 10 dagen in je bloed, 10000 een dag of 12 geloof ik. Dus dat is er inmiddels wel uit en daar zou je geen last van moeten hebben. Morgen nog ns testen! Succes!
Girls... Vanmorgen heb ik weer een test gedaan... ik ben zwanger! Ik kan het nog niet helemaal geloven (want we zijn al 2 jaar bezig), maar over 2 weken heb ik een afspraak in het ziekenhuis en weten we misschien wat meer. Groetjes, Izabella.