Tussentijds bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Peet80, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peet80

Peet80 Lid

16 mrt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje, wij zijn ongeveer een jaartje bezig om zwanger te worden. mIjn cyclus is altijd heel regelmatig. Ongeveer 29 dagen.
    Deze maand is mijn menstruatie begonnen op 2 april.(dit had eigenlijk 29 maart moeten zijn,was dus voor mijn doen een beetje over tijd).
    Op 13 april heb ik mijn eisprong gevoeld. Volgens de berekeningen zou ik omstreeks 30 april weer ongesteld moeten worden.
    Nu heb ik vanaf 23 april heel licht bloedverlies.dat wil zeggen 2x op een ochtend een klein beetje rood bloed(wat er ook uit is gedrupt,echt heel weinig.Rest vd dagen soms hele licht beige afscheiding. Dacht dus bij het zien van dat rode bloed heel vroeg ongesteld te worden. Dit was niet het geval. De afgelopen dagen eigenlijk niets te zien,de gekleurde afscheiding zit alleen van binnen en komt er eigenlijk niet uit.(sorry voor de bewoording maar heb uit nieuwsgierigheid even van binnen gevoeld en afgeveegd aan een wc papiertje. ) Heel soms heb ik een licht menstruatiegevoel.
    Normaal heb ik bij mijn menstruatie echt behoorlijke krampen en ook behoorlijk bloedverlies.

Kan iemand van jullie me vertellen wat dit zou kunnen zijn?....

Bedankt voor het beantwoorden alvast.

Groetjes Peet80

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi peet80,

Het kan zijn dat je cyclus even van slag is maar het zou ook stiekum een zwangerschap kunnen zijn. Ik zou de dag van wanneer je echt ongesteld zou moeten worden afwachten, word jet het niet of zet het niet door dan zou ik een testt doen!

Imke

3. Peet80

Peet80 Lid

16 mrt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord...
    De 30e is het toch in alle hevigheid los gebarsten...helaas.
    Wel vreemd allemaal...

Deel Deze Pagina