Geen blaasontsteking maar wat wel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He dames even een vraag, ik liet me vandaag controleren bij de HA op een mogelijk blaasontsteking want ik blijf maar naar die wc lopen maar urine is schoon dus dat is het niet, wel een drukkend gevoel op mijn onderbuik. Wie herkend dit? bedankt jennie72 :(:

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Oja moet Donderdag terrug komen, kan misschien een cyste zijn?
    iemand ervaringen daar mee? jennie

3. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Mischien een schimmelinfectie ?
    kan je ook buikpijn van hebben.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb geen idee maar als je er last van blijft houden zou ik toch even een afspraak maken met je huisarts

5. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik loop al meer dan een half jaar met blaasontsteking. Uit de gewone test bij de HA blijkt dan steeds dat de urine schoon zou zijn, zetten ze het op kweek, blijkt het toch steeds blaasontsteking te zijn. Zou dus heel goed kunnen dat je wel een blaasontsteking hebt. Ik zou je HA even vragen het op kweek te zetten.

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Dat heb ik nou ook.
    Continue denk ik dat ik een blaasontsteking heb aan het eind van mn cyclus. Het is al meerdere malen onderzocht, maar tot nu steeds negatief.
    Ik vraag me echt af of het niet in te maken heeft met de steeds vroege mk's. Ik denk van wel.Ik heb dan ook een strakke banden gevoel rondom mijn onderrug en onderbuik. Misschien gaan mn bloedtesten meer duidlijkheid geven.

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He dames bedankt he. Irisje ja das bij jou ook niet fijn. Ik moet Donderdag terrug. Snap er niet veel van. :rolleyes: en ja misschien word het toch op kweek gezet. Het is lastig te noemen. Gedraag me als een zwangere vrouw zo vaak naar het toilet te moeten. :)
    jennie72

Deel Deze Pagina