Bloedverlies voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maera, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben even in de war. Ik heb op 22 oktober eisprong gehad en rond die datum gevreeën. Sinds 26/27 oktober heb ik lichte kramp in de onderbuik en af en toe steken gehad. Op 27 oktober ook roze bloedverlies (alleen bij vegen). Dat is de 28e weer gestopt en vanochtend had ik helderrood bloed bij het afvegen (ongeveer een wc-papiertje vol, dus een redelijke hoeveelheid). Ik dacht dus dat mijn duivels een week te vroeg waren. Nu is het rode bloedverlies weer gestopt en heb ik weer alleen roze bij het afvegen. Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn of is het toch het begin van een heel vroege menstruatie?

Normaal gesproken ben ik eerder te laat dan te vroeg met de menstruatie en is het vanaf dag 1 meteen heel hevig. Vandaar dat ik even in de war ben.

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    en je hebt nooit vooraf al wat roos verlies of bruin of ??
    Zou kunnen dat het innestelingsbloeding is... had dat ook midden augustus, 3 daagjes beetje helder bloedverlies en zo...
    nog beetje afwachten hoor... als je héél regelmatig bent, dan duim ik voor een innesteling... ;)

3. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, normaal nooit van tevoren roze of bruinverlies. Stiekem hoop ik op een innesteling, maar ik ben me er wel heel erg bewust van dat je lijf je enorm voor de gek kan houden!

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    afwachten vrees ik ;)
    succes !

5. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Spannend!!! Het zou heel goed innestelingbloed kunnen zijn!! Nog een paar daagjes wachten en dan kun je testen!! Ik ga duimen voor je :D

6. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teleurgesteld gevoel vandaag; heb helderrood bloedverlies en menstruatiekrampen. Toch voelt het nog niet aan alsof ik ongesteld ben, het komt er namelijk niet vanzelf uit, alleen bij het afvegen is er bloed. I don't get it anymore. Het is eigenlijk nog steeds te vroeg voor de menstruatie.

Ik heb wel zondag twee matcare ultra testen besteld (die van 6 dagen voor NOD), mocht het morgenvroeg nog steeds niet helemaal doorgezet hebben dan doe ik toch voor de zekerheid een test! You never know ;).

7. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    hou je ons op de hoogte ?
    spannend hoor ! ik hoop t voor je

8. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker tulpje! Maar ben mezelf nu wel echt gek aan het maken. Alles wijst erop dat ik zwanger ben, maar toch was de test die ik vanavond heb gedaan (heel eigenwijs veel te vroeg én niet met ochtendurine) negatief.

Als ik alles op een rijtje zet:
    - vanaf 5 dagen na eisprong lichte menstruatiekrampen en steekjes
    - vanaf 5 dagen na eisprong soort van misselijk/vol gevoel
    - 7 dagen na eisprong licht rozeverlies
    - 9 dagen na eisprong alleen 's ochtends rood bloedverlies (met lichte menstruatiekrampen), 's avonds roze
    - 10 dagen na eisprong alleen 's ochtends rood bloedverlies (met lichte menstruatiekrampen), 's avonds roze

Verder heb ik de temperatuur bijgehouden:
    - tot eisprong 36.7
    - na eisprong 37.2/37.3
    - vanochtend (10 dpo) 36.6
    - nu 37.5 (erg hoog opeens??)

Ik was er tot het rode bloedverlies en de temperatuurdaling ECHT heilig van overtuigd dat ik zwanger was, maar nu twijfel ik toch :S

9. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG OMG OMG! Een heeeel licht tweede streepje te zien!!! Ik kreeg m niet heel goed op de foto, dus heb 'm maar in negatieve (haha) kleuren gezet. Dan is ie net iets beter te zien!

Edit: tweede foto gemaakt die zonder bewerken ook duidelijk is! :)

Bijgevoegde bestanden:

10. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik zie echt niets :(. Hoe was je temperatuur deze ochtend?

11. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    biancs, bij de tweede foto is ie wel te zien (vind ik dan hahaha!)

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zie het wel!!
    Een voorzichtige felicitatie vanaf mijn kant hihi!:D

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Ik zie het ook...
    doe maar eens ne CBdigital ;) dat geeft zekerheid :)

14. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met CBDigital wacht ik nog even, ik zit namelijk nog paar daagjes voor NOD. Volgens mij gaat ie dat nog niet pakken! :)

15. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Als jij genoeg hcg in je lichaam hebt pakt de cb digital het wel hoor, maakt niet uit of je nog voor of na je NOD zit, maar ik zou persoonlijk ook ff afwachten, het kan tot je NOD nog altijd fout gaan, heel veel mensen die het voor hun NOD weten worden gewoon ongi op hun NOD, wil je niet bang maken hoor.

TOch hoop ik voor je op een plakbeeb, en niet elke dag gaan testen hoor je maakt jezelf alleen maar stapel gek ;) succes meid en laat je het weten als je een cb digital hebt gedaan ?

16. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Op de negatieve zie ik niks.. Op de originele zie ik wel iets heeel lichts!! Spannendd

17. Tulpje

Tulpje Actief lid

30 mrt 2011
    166
    0
    16
    Vrouw
    ik zie het ook ! voorzichtige felicitatie !!

en over je temperatuur.. ik zie dat je temp ineens daalt naar 36.6, dit kon eventueel een inestellingsdip zijn ? en je temp schiet ook weer omhoog dus denk echt dat t raak is !

18. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update:

ik had zw testen van matcare besteld maar die zijn na 2 dagen NOG niet bezorgd, dus maar eentje in de supermarkt gehaald (clearblue plus). Ik was er een beetje huiverig voor omdat ik woensdag met de matcare ultra (10 mlU/ml) maar een heel voorzichtig streepje had!

Maarrrrr.....*tromgeroffel*.... vandaag met avondpies (hihi) een heel vaag streepje gemaakt op de clearblue plus! (25 mlU/ml) Het gaat dus de goede kant op zo te zien!

Ook al verloskundige gebeld, ivm het bloedverlies mag ik 20 november (7 weekjes zwanger als het goed is!) al langskomen voor een echo.

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Spannend

Deel Deze Pagina