Tussentijds bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Warboel, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wie van jullie heeft er ervaring met tussentijds bloedverlies?

Vanmiddag al even mijn HA gebeld, maar die ziet niet direct iets om mij zorgen over te maken, maar (rarara!) dat doe ik toch :p.

Ik heb het eerder gehad en het lijkt zo om de paar maanden even terug te komen (hormoonshift?) en altijd een beetje rond mijn eisprong, al is het deze keer wat vroeger?

Ook is mijn cyclus ineens doorgeschoven van 28 dagen (echt 2 jaar lang, na de bevalling van mijn zoon, stipt!), naar 32 tot 34 dagen.
    Kan mijn vinger er dus niet meer op leggen.

Het is overigens niet echt bloeden, meer beetjes bloed tussen de afscheiding. Het is nu na naar een paar dagen overgegaan naar roze slijm.

Wel misschien een dingetje wat handig is om te weten; mijn man en ik hebben GEEN gemeenschap gehad. Wel iets anders. Handarbeid zeg maar :p. Kan het niet dat hij iets open heeft gehaald? Aangezien hij nogal lange nagels had en bij de volgende keer X dat weer heeft opengehaald? Al lijkt het mij dan dat het snel over moet gaan naar oud bloed en dit bleef toch wel 2 dagen helder-roze.

Oja en ik gebruik geen pil! Al lang niet meer. Volgens de assistente alleen maar des te meer reden om tussentijds bloed te verliezen (want gevoelig voor veranderingen in het hormoonhuishouden), maar het internet zegt wat anders.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het in je vruchtbare dagen is en je gebruikt geen hormonale anticonceptie, dan kan dat gewoon en is het niks om je zorgen over te maken! Ik heb het ook weleens en volgens mijn gyn kan het geen kwaad.

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja het is er nu wel een beetje op en om zeg maar. De laatste keren was het echt op de dag van mijn eisprong, maar met mijn verknipte cyclus kan ik er nu niets van zeggen.

Al duurt het nu wel iets langer dan normaal, maar er zit nu wel echt vruchtbaar slijm bij. Dus wss zit ik weer rond mijn eisprong idd.

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer was je voor het laatst ongesteld?

En nog een vraagje: dat handwerk is omdat je geen pil meer slikt?

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Uehhh 18 september.

Ja klopt inderdaad. 80 procent van de tijd handwerk ;). Nee oké ik lieg :D.

Zo ongeveer 2 weken in de maand even handwerk of condooms.

Maar een zwangerschap is dan niet geheel onwelkom natuurlijk. Anders had er een koper T ingegaan.

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zit je nu op dag 15. Op een cyclus van 30 dagen komt je eisprong er dan inderdaad aan/is net geweest.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hmmm dan verklaard het wel inderdaad, maar dan ook echt om de zoveel maanden?

Het lijkt bijna wel bij elke seizoenswisseling raak. Als het nu snel kouder gaat worden weet ik dat het daar aan ligt :p

8. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja, zwanger van HANDARBEID!:D

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha ik lees net je andere topic ook :) Gefeliciteerd!

10. penseel

penseel Niet meer actief

Gefeliciteerd. Handarbeid alleen. Kan niet😉

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahaha klein misberekeningetje. Hij was jarig :D.

Ik denk dat hij zich geen mooier cadeau had kunnen geven hahaha.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik verplaats dit topic naar 'zwanger worden'.

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ueh? Waarom?

Dat tussentijdse bloedverlies had in de eerste instantie niets met 'zwanger worden' te maken. Trouwens, nog niet. Aangezien het al meerdere malen gebeurd was.

Omdat er een paar aan het miepen zijn, betekent niet gelijk dat er overdreven verplaatst moet worden toch?

14. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat dit over?

Deel Deze Pagina