Ik kamp met enige onzekerheid en kan wel de meningen/adviezen van sommigen gebruiken, dus laat gerust(aub) je horen. Ik ben sinds aug van de pil. Mijn eerste menstruatie viel op 17 sept. Nu had ik een cyclus berekendvan 32 dagen maar de k achteraf dat dat niet klopt. Ik denk namelijk dat ik zwanger ben. Ik denk dat ik rond de 2e a 3e mijn eisprong heb gehad. De 6e en 7e veel afscheiding. Vanaf de 8e iets van 3 a 4 dgn licht roze afscheiding. Maandag en dinsdag getest, niks. Vanaf wanneer zou ik weer kunnen testen. Menstruatie blijft alsnog uit tot nu toe. Ik had last van erg gevoelige tepels, lucht roze afscheiding, sf en toe duizeligheid, al 3 dgn misselijk in de ochtend, hoofdpijn en oorpijn en onderrug. Ik wil niet 80 testen voor niks doen terwijl ik misschien te vroeg ben met testen. Kan iemand me helpen, kan ik nu testen of niet?
Ik heb net vlug je cyclus eens uitgerekend en normaal gezien zit je vandaag op dag 30. Als je aanvankelijk dacht dat je cyclus 32 dagen duurt, zit je nog 2 dagen voor je nod. Dan is het heel normaal dat er nog geen streepje komt. Als ik jou was zou ik over 3 dagen nog eens testen. Al begrijp ik dat het heel spannend is voor jou en dat je moeilijk kan wachten Nu is het natuurlijk zo dat je de eerste maanden na het stoppen met de pil geen regelmatige cyclus hebt en dus ook (als je geen ovulatietesten gebruikt en niet temperatuurt) niet echt kan bepalen vooraf hoelang je cyclus gaat duren... voor hetzelfde geld duurt hij deze maand 34 of 38 (of hoe lang dan ook) dagen. Moeilijk te zeggen! Maar zoals ik al zei, moest ik jou zijn, zou ik binnen 3 à 4 dagen nog eens testen. Veel succes!
Omdat je nog zo kort van de pil af bent kan er van alles aan de hand zijn. Kan best dat je ineens een hele lange cyclus hebt en dat je ei later is geweest. Maar heb je je ei gevonden met testen? Weet je echt zeker dat je rond de 3/4e een eisprong hebt gehad? Als je zeker weet dat je hem hebt gehad dan zou je morgen op 14 dpo zitten en dan zou je het nog wel eens kunnen proberen. Maar ik zou denk ik zelf proberen te wachten tot zaterdag of zondag.
Ik zit een beetje gelijk met jou! Ik had mijn eerste keer na de pil na 31 dagen ingesteld. Toen een cyclus van 28 dagen en nu nog niet ongesteld en dinsdag (28ste dag) negatief. Vandaag is mijn 31ste dag dus als ik uitga van de langste cyclus is het niet gek als ik nu alsnog ongesteld wordt. Ook ik heb veel kwaaltjes en nog geen enkele signalen op ongesteldheid. Ik wacht nu tot zaterdag met testen. Dan ben ik zeg maar ook als ik uitga van een lange cyclus 'overtijd'. Succes met wachten.. Naar maar er zit niet veel anders op! 3
Was je eerste menstruatie de 17e september of je laatste onttrekkingsbloeding na de pil? Veel symptomen zijn helaas ontpillen vaak.
Ik zou een week na je verwachte menstruatie proberen en als die negatief is naar je huisarts gaan voor een bloed test dan weet je het zeker! Succes
het is nu pas dag 29 van je cyclus dus ja 3 dagen voor NOD, het is niet zo gek als je lichaam wat roze afscheiding heeft want je bent net gestopt met de pill, je lichaam moet het zelf nu een beetje uitzoeken. Gewoon over een paar dagen weer testen voor de zekerheid.