tussentijdse bloeding: lagere kans op zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope28, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    We proberen nu al een hele tijd zwanger te worden. Mijn cyclus is redelijk regelmatig, maar nu, na bijna 2 jaar proberen, krijg ik voor het eerst last van een tussentijdse bloeding (o.i.d.).
    Mijn eisprong is nog niet geweest en we hebben ook niet geklust of zo (dus geen contactbloeding).

Kan deze bloeding kwaad? Is dit wel normaal? Of kan ik deze cyclus het zwanger worden ook wel weer vergeten? :( :(

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb hier onlangs ook iets gevraagd over een bloeding bij dag 10 van mijn cyclus. Misschien anders omdat ik wel een miskraam heb gehad. Eigenlijk kon niemand me echt een goed advies geven. Ik raad je aan de huisarts om advies te vragen.

3. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    tsja, heb natuurlijk al wat gegoogled, maar ik kom er ook niet echt wijs uit. Ik zou er van balen als ik wéér langs de huisarts zou moeten. Heb er een beetje genoeg van en ook omdat ik steeds meer ga vermoeden dat we dadelijk écht in de mmm terecht komen. Eigenlijk stel ik dat het liefst nog even uit ...
    Ik hoop dus echt dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met een dergelijke bloeding en wat dat betekent.
    Bedankt in ieder geval al voor jouw reactie, Anoul!

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hallo Es,

Heeft je huisarts geen telefonisch spreekuur? Hoef je tenminste niet langs.

Ik kan je verder ook niet helpen... een lichaam is een raar iets, dat weet ik wel. :rolleyes: Jaren geleden heb ik weleens zomaar een bloeding tussendoor gehad, daarna ook nooit weer voorgekomen en ben er ook niet mee naar de huisarts gegaan. Wat het geweest is, geen idee.

5. Niet meer actief

Misschien zit je in je vruchtbare dagen? ( weet niet wanneer dat is )
    Maar dan kan je ook bloed verlies hebben, omdat je bmm open gaat staan.

6. Niet meer actief

daar d8 ik ook aan ,wat ikdus zegt

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Precies, en dat kan al 2-3 dagen voor je eisprong beginnen en tot een dag of 2-3 na je ei.
    Stel dat je dan bevrucht raakt en het gaat innestelen, dan kan er weer een bloeding optreden...
    Ik zou zeggen: go for it! (al heb je misschien wel een handdoekje nodig)

Groet van Kiki

8. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Dank jullie wel! Geeft 'de burger' weer moed ;)

Deel Deze Pagina