Tussentijdse bloeding tijdens pilgebruik. Vraagjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempjexx, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjexx

Bloempjexx Nieuw lid

9 apr 2008
    1
    0
    0
    ben net nieuw hier,
    maar heb is een vraagje ,
    ik moest normaal 20 maart mijn regels krijgen,
    maar ik kreeg ze al rond 12 maart ik pakte me pil tot 16e ongeveer in.
    heb tijdens regels toch nog maar ingenomen.
    maar normaal stop ik zondag en krijg ik donderdag mijn regels dus de 20e , nu deze maand begon ik dus 24 maart aan mijn nieuwe strip van 21 pilletjes,
    moet er nog 5 nemen. maar ik vraag me af, of ik deze maand eigenlijk wel beschermd was? nu dat mijn regels vorige keer tijdens de pil pak periode zat.
    heb ongeveer 7keer sex gehad zonder andere voorbehoedsmiddelen, voel me ook misselijk en heb ook last van andere symptonen. zou het kunnen dat ik zwanger ben , want heb gelezen dat je regels met de pil niet echt duiden op niet zwanger zijn omdat ze eigenlijk dus niet echt zo regels zijn. ben nu helemaal in de war. wil graag een test doen, wanneer kan deze?
    dit is eigenlijk mijn grote vraag. want ik heb jullie forum antwoorden al gelezen en hierop vind ik dat met de pil NOD tijd niet klopt? dag gewoon mag ? helpen jullie me eff? denk wel dat jullie ouder dan mij zijn en wijzer waarschijnlijk ook !

Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden. Graag even kijken waar je een vraag plaatst.[/b]

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi ik kan je niet echt antwoord geven op je vraag omdat ik ongeveer met hetzelfde zit alleen tijdens me stopweek netjes ongi vorige maand en netjes na de aantal dagen weer begonnen alleen bleef ik bloedverlies houden ene dag wel dan weer dag niet dan alleen s avonds met afvegen enz zo ging dat 12 dagen lang door twas ene keer helderrood dan weer rozzig/bruinig en nu heb ik 3 dagen geleden me laatste pil genomen en nog geen teken van aankomende ongi afwachten maar .......

groetjes joyce

ps: na deze ongi stop ik met de pil omdat we nog graag een kindje willen.

Deel Deze Pagina