Ik zit met het volgende, ik gebruik de zwanger worden pillen van de Etos. Nu moet ik vandaag een nieuwe verpakking halen, heb nog maar voor een paar dagen maar vanaf morgen ben ik een 2,5 week met vakantie in het buitenland. Mocht ik deze ronde zwanger blijken te zijn dan zou ik normaal dus overstappen op de zwanger zijn pillen, alleen dat is nog even de vraag natuurlijk. Ben nu 12dpo en met een tuurtest vandaag weet ik eigenlijk nog niets. Kun je de zwanger worden pillen eventueel gewoon doorslikken die eerste paar weken? Mocht het raak zijn kan ik na mijn vakantie gewoon over op de andere pillen. Heb de verpakking niet meer dus ik kan niet in de bijsluiter kijken of het kwaad kan mocht je wel zwanger zijn. Iemand die dat wel weet?
Etos Zwanger Worden bevat het kruid Monnikspeper oftewel Vitex agnus Castus. Het wordt AFGERADEN dit kruid tijdens een zwangerschap te nemen. Kan gevaarlijk zijn voor het vruchtje. Google maar eens. Ik zou het dus niet door gaan slikken tijdens een zwangerschap, om risico's te voorkomen.
Oh dat wist ik dus niet. Neeeee, dan ga ik het zeker niet doorslikken. Dat risico wil ik ook niet lopen. Denk dat ik dan even alleen foliumzuur haal, dat is wel altijd goed toch? Of van beide varianten een doosje? De zwanger worden en de zwanger zijn? Ook een beetje stom, maar ik weet het echt niet. Of inderdaad een paar dagen niks, dat is natuurlijk een andere optie.
Vaak word alleen foliumzuur afgeraden. Je neemt de foliumzuur veel beter op in een combi vitaminepil. Maar je kunt toch de zwanger zijn al kopen? Die kun je wel heel goed slikken, ook als je nog niet zwanger bent... Volgens mij zit daar ook foliumzuur in ... je hebt 400 gram nodig, dus dat kun je even controleren. Ik slik ook foliumzuur met multivitamine (op aanraden van natuurarts) maar op de verpakking staat: Tijdens de zwangerschap en borstvoedingsperiode. Dus officieel is het niet voor ervoor, maar dat maakt niet uit. Er zit genoeg multivitamine en foliumzuur in. Dus denk dat je het nog beter andersom kunt doen dan!
@lv waarom haal je niet al de zwanger zijn pillen je hebt ze toch uitendelijk toch nodig neem je ze beide toch mee en een testje?
ik heb net trouwens de davitamon mama compleet plus omega 3 visolie gehaald bij de da daar ging nu 25% af scheelde 4,24 op een potje hoor daar goede dingen over