Tussentijdse bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel1978, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil.
    Mijn eerste menstruatie kwam na 33 en de 2e na 42 dagen.
    Vorige week vrijdag, 29 sept. kwam mijn 2e menstruatie en deze heeft geduurd tot maandag, 02 oktober.

Nu zitten we op zaterdag, 07 oktober, en ik ging net naar het toilet zag ik een beetje roze bloed bij het plassen.

Heeft dit te maken met ontpillen? Zwanger lijkt me sterk?

Wie weet raad?

Groetjes Angele

33 * 42 * ?

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi, ik zou het niet durven zeggen. Zelf zit ik een beetje met vergelijkbaar probleem. Ik heb een vrij constante cyclus - 29-29-29-30-30 en dus ik zou vandaag moeten menstueren, maar opeens was het er woensdag al. Dus dag 27! Het was niet veel en ik had ook niet dezelfde verschijnselen als normaal (puistjes, eetdrang, buikpijn), dus nou weet ik niet goed of mijn cyclus in de war is of wellicht iets anders.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hallo!

Mijn cyclus duurt na het stoppen met de pil onwijs lang (zit nu op dag 47!).
    Maar zo'n 5/ 6 dagen geleden dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden. Had al een klein beetje last van mijn buik/ onderrug en ik had 's middags ineens wat bruine slijm :oops: de keren daarna toen ik naar de wc ging was het slijm super licht bruin en de dag erna niks meer..... Wat was dit nu dan, vraag ik me af? Ik ga er van uit dat dit niets was en ik tel mijn cyclus dan ook gewoon door. Of hebben jullie een andere mening/ ander idee :(: Vaag allemaal!
    :(

4. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik begin ook altijd met een beetje bruin slijm, En daarna komt mijn menstruatie op gang.

Maar dit keer is het zo raar, ik dacht dat ik van mijn menstruatie af was maandag, en vandaag roze bloed.

We hebben wel nog geklust deze week.

Het vrouwelijk lichaam zit soms raar inelkaar. :rolleyes:

Groetjes Angele

33 * 42 * ?

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Toen ik nog de pil slikte was ik een paar dagen flink ongesteld. Nu is het echt maar 2 dagen en hoef niet eens een tampon of zo te gebruiken.

6. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik ben ook maar 2 dagen ongesteld, maar niet zo heftig en lang toen ik de pil slikte.

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    We hebben deze week ook geklust, want we hadden zoiets van: niet geschoten is altijd mis (leuke woordspeling trouwens :oops: :D ) Dus gewoon weer testen over een paar weekjes! Ik las ook al dat iemand zwanger was geworden, zonder dat ze ongi was geweest! Dus er is hoop voor iedereen! ;)

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo,

Ik heb dit ook meegemaakt alleen was ik al een jaar gestopt, dit was dus niet van het ontpillen maar volgens de dokter zou dit kunnen komen van de eisprong.

groetjes

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dus het zou ook kunnen dat het mijn eispong was? Dan zou ik dus ongeveer 14 dagen later ongi moeten worden?! Ik wacht in spanning af....
    Eigenlijk wel handig als dat zo zou zijn, dan kun je precies zien rond welke tijd je eisprong was.... (niet dat er geen andere mogelijkheden zijn, maar toch)

10. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Als dat mijn eisprong is dan zou het bij mij op dag 7 zijn, wel erg vroeg. :(:

Groetjes Angele

33 * 42 * ?

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik dacht nu na 5 maanden mijn ovulatiedag wel duidelijk te hebben, maar aangezien ik nu opeens weer 27 dagen had, ga ik toch maar een ovulatietest kopen. Anders lopen we weer op de verkeerde dagen te klussen.

En ik weet dat we pas maand 6 ingaan, maar ik wil er niet nog eens zoals deze maand achter komen dat ik de vruchtbaarste dag geen sex heb gehad.

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dinsdag bel ik de HA en ik hoop dat hij me meer kan vertellen over mijn situatie!
    Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen -> wachten.... :(
    Maar toch, ik wil het voor de zekerheid proberen! ;)

Deel Deze Pagina