Onderhuidse hechtingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Framboise, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Framboise

Framboise Lid

2 sep 2014
    58
    15
    8
    Vrouw
    Hallo,

24 juni ben ik bevallen en ben ik gescheurd tot aan mijn kringspier. Geen totaalruptuur.
    Ik ben toen onder narcose gehecht. De verloskundige heeft in de kraamweek de bovenste hechtingen weggehaald. Alleen nu 5 weken later voel ik en prikken de onderhuidse hechtingen in mijn huid. Gisteren kwam er een knoop van de hechting door mijn huid heen, deze heb ik weggeknipt.
    Ik heb twee weken geleden nacontrole gehad bij de gyn en toen zag alles er goed uit. Maar ik voel nog steeds de hechtingen prikken.
    Zullen deze na verloop van tijd vanzelf verdwijnen of voor de zekerheid toch verloskundige nog naar laten kijken?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Framboise,

het kan wel tot 8 weken duren voordat alles een beetje is opgelost. Vooral die binnenste hechtingen zijn dikker en dik geknoopt. Kan echt nog wel een tijdje trekken. Er zijn zelfs vrouwen die een knoopje na maanden nog gaan voelen. Wacht het toch nog maar even af. Mocht je echt pijnklachten gaan krijgen of wordt het rood en vertrouw je het niet of belemmerd het gemeenschap, kun je altijd even de poli verloskunde bellen voor overleg en advies.

Groetjes Brigitte

3. Framboise

Framboise Lid

2 sep 2014
    58
    15
    8
    Vrouw
    Dank je voor reactie. We wachten rustig af :)

Deel Deze Pagina