Ik had donderdag ochtend een eitje van 16 mm volgens de gyn zal hij zondag gaan springen. Maar nu is de vraag hoeveel mm groeit een eitje gemiddeld per dag ik bedoel ik wil mijn eerste ei niet missen Wanneer moeten we nou klussen want ja die eicel leeft maar een paar uur en stel dat de zaadtjes ook niet zo goed in leven blijven. Hoe kunnen we dat het beste aanpakken. Help me aub Dit is de eerste keer sinds ik ben gestopt met de pil dat ik een eisprong heb of ik bedoel hoop ik te hebben als hij springt
Je kan beter om de dag klussen, vanwege de kwaliteit van de zwemmers heb ik gehoord.. en de zwemmers kunnen tot wel 5 dagen in leven blijven, dus zou ik het wel om de dag doen
Als je het om de dag doet is echt genoeg! En inderdaad ook beter voor de kwaliteit van het zaad. Als je het elke dag doet, is de kwaliteit minder omdat er niet genoeg tijd is om zaadjes aan te maken!
Volgens mij groeit eitje gemiddeld 1 mm per dag. En springt ei rond 20 a 25 mm. Inderdaad is om de dag klussen beter dan iedere dag. succes. gr vruchtje
he meid je mag ook elke dag klussen hoor, dat maakt niet uit . weet niet hoeveel een ei precies groeit per dag, maar je had toch testen gehaald. als de test aangeeft dat je ovuleert dan moet de sprong nog komen en is het de beste tijd. je ei blijft 12 tot 24 uur goed en het ligt aan de kwaliteit van het zaad hoelang dat dat goed blijf gemiddeld is dat 24 tot 48 uur.
nee meid heb de testen maar gelaten vond het te duur Ik denk dat we het gewoon om de dag doen. Ik hoop dat het dan raak zal zijn.
Volgens mij groeien eitjes ongeveer 2 mm per dag, ik zou nu even een paar dagen achter elkaar klussen denk ik. succes Als ik mijn eisprong bijna heb raad de gyn ook een paar dagen achter elkaar aan om te klussen.
Selam tirtilisko, Afgelopen vrijdag ook bij de gyn geweest mijn eitje was pas 11 mm. Ik moet a.s. dinsdag weer terug ze zei tegen mij dat 18 mm goed zou zijn. Ik ben benieuwd. Mijn man heeft zijn zaad ook moeten inleveren dinsdag krijgen we uitslag. Hoop dat alles maar goed is. Na het bijhouden van mijn cyclus wil ze ook bloed prikken om alles goed na te gaan. Ik hoop dat het allemaal niet zo lang zal gaan duren. Ik hoop op een korte tijd Insallah op een wondertje... Natuurlijk voor allen die wachten! Groetjes mamatje
Meiden we doen het om de dag gisteren wel vandaag niet morgen wel Ik hoop dat het zal lukken @ Mamatje aleykum selam (groet terug) Meid ik hoop dat het idd snel zal gaan bij jou maar ik vind dat eenmaal in de mmm wel een beetje vaart erin komt. Zei je gyn dat je ei met de 18mm zou springen? Afgelopen donderdag was het bij mij dag 13 van mijn cyclus en toen was mijn eitje 16mm. Ik heb vandaag wel steken enz in mijn onderbuik. En als mn eisprong nou vandaag is pfff
het kan zijn dat je hem nu hebt, maar het kan ook zijn dat je van te voren al aan het rommelen is ik heb meestal al een paar dagen van te voren het gevoel dat die er aan komt. maar voor jou is dat natuurlijk moeilijk te zeggen nu. als je bang bent hem mis te lopen doe je het toch gewoon een keer extra zoveel maakt dat niet uit hoor