Pregnyl ervaring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es14, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Ik gebruik al een paar maanden clomid en heb daar een goede eisprong mee. Maar omdat het nog steeds niet gelukt is om zwanger te worden heb Ik deze ronde voor het eerst pregnyl gehad.
    Wie heeft er nog meer ervaring met pregnyl? Zijn jullie hier snel zwanger van geworden?

Vanaf wanneer kan ik testen? Ik las dat pregnyl de zwangerschapstest kan beinvloeden. Ik ben van plan om zowiezo te wachten tot mijn nod, kan de test dan nog beinvloed worden? Mijn nod is 15 dagen na de pregnyl spuit.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik gebruikte alleen Pregnyl, dus puur om het eitje te laten springen.
    In ronde 3 zwanger geworden.

Ik heb voor de zekerheid tot 4 dagen na NOD gewacht met testen, omdat ik het niet kom geloven dat ik echt overtijd was en omdat ik, als ik zou gaan testen, gewoon gelijk duidelijkheid wilde...dus een duidelijke test en geen tuurstreepje of verwarring met de Pregnyl.
    Opzich zou Pregnyl 5000 na 14 dagen wel uit je lichaam moeten zijn.

3. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Bedankt voor je reactie!
    Ik zie altijd 1 dag voor mijn nod dat ik ongesteld ga worden door bruin bloedverlies. Als ik dit op mijn nod niet heb ga ik denk testen.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En je kan wel vroeger testen, maar juich dan niet bij een streepje. De test kan eerst aflopen en dan weer oplopen. Ik had 12 dagen na pregnyl spuiten nog een tuurstreepje op de kv2 test.

Deel Deze Pagina