Hallo Dames, De titel zegt het eigenlijk al, ik ben gestopt met de pil en heb inmiddels al mijn natuurlijke ongi gehad netjes na 26 dagen cyclus. Nu is het zo dat ik na ong.2 dagen ongi vrij was en gisteren avond ineens weer helder rood bloed verloor..en nu weer niks heel raar. Heb de ha gebeld en die vertelde me dat het 3 maanden kan duren eer dat is herstelt omdat dit van ontpillen komt..nu ben ik op zich wel gerustgesteld maar was benieuwd of hier meer meiden zijn die dit hebben meegemaakt? Want je schrikt toch behoorlijk als je denkt eindelijk van je ongi af te zijn en 2 dagen later weer ineens bloed hebt . Voor ik aan de pil was (16 jaar geleden) had ik helaas een verschrikkelijke cyclus was altijd erg lang ongesteld (langste was 6 weken aan een stuk!) waardoor ik dus jong aan de pil ben gegaan en bloedarmoede had gekregen..ben beetje huiverig nu dat dit terugkomt . Dus meiden als je dit ook hebt meegemaakt hoor ik het heel graag alvast heel erg bedankt! liefs migske
Hoi Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en ben nu bezig aan ronde 6. De laatste drie rondes heb ik hier ook last van. ronde 3 en 4 verloor ik enkele dagen na mijn ongi telkens een grote klodder donker bruin (bijna zwart) slijm en was het weer afgelopen. In ronde 5 was mijn ongi 4 dagen voorbij en begon ik opnieuw helder te bloeden. Ik weet niet hoe het komt, maar je bent dus niet alleen
Ja het is echt zo ontzettend raar! vind het ook wel eng allemaal vooral omdat je nu gewoon een inlegkruisje moet dragen omdat je niet weet wanneer het weer komt! vind het echt heel rot dat jij het ook hebt..maar ben wel blij dat ik idd niet de enige ben bedankt voor je reactie!
Graag gedaan Toch een lichtpuntje in de duisternis: heb zonet mijn ei gevonden (draderig slijmverlies). Dat wordt klussen geblazen vanavond