Wanhopige dame

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door patries89, 30 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries89

    patries89 Lid

    30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds eind november 2018 gestopt met de pil om zwangere te kunnen worden. Half december na mijn eisprong voelde ik me erg raar misselijk, hoofdpijn, moe (ik lag smiddags op de bank te slapen), gevoelige tepels en gespannen borsten, last van me onderrug. 31 december 2018 moest ik ongesteld worden maar ik was 2 dagen overtijd, ik dacht yes het is raak, mits dat ik een test doe (wat negatief was) werd ik ongesteld. wij teleurgesteld maar we gingen gewoon door naar ronde 2. Ik had halverwege januari weer die symptomen alleen nu met ergere jeuk op mijn buik en in mijn zij en melkachtige vocht uit mijn tepels. Ik vorige week maandag naar de HA en die zei dat ik geen zorgen moest maken en en ik moest afgelopen dinsdag dan een test gaan doen dan zou ik ongesteld moeten worden. Nu lag ik afgelopen zaterdag 26 januari 2019 op de bank en ineens enorme buikkramp net of ik ongesteld moest worden. Ik naar de wc en ineens zag ik helder bloed in mijn inlegkruisje. Dus ik dacht dat ik ongesteld was en nu hoorde ik vanmiddag van een kennis dat het ook een miskraam kon zijn. Nu ben ik dus bang dat ik een miskraam heb gehad, zou ik nog de test moeten doen? Ik weet het echt niet meer ben te wanhopig. Heb tot nu toe nog steeds zere borsten en ergere jeuk op me buik en in me zij, misselijk, hoofdpijn en ben erg moe.

    Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest dit even kwijt. Wie kan mij helpen?
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik wil niet gemeen klinken, maar vind het heel vreemd dat een kennis meteen zegt dat je een miskraam kan hebben terwijl je gewoon dood normale menstruatie symptomen hebt. Als je zelf bang bent dat het van een miskraam komt, zou je een zwangerschapstest kunnen doen. Als deze negatief is, ben je gewoon ongesteld.

    Het klinkt vooral als kwaaltjes die komen door het ontpillen en daarnaast gewoon doodnormale menstruatie kwaaltjes. Ik zou me alles behalve zorgen maken, je bent ook nog maar in ronde 2. :)
     
    Dinpin, Fennec, Rosa5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Je lichaam is ook aan het ontpillen. Dat kan ook allemaal gekke reacties van je lichaam opleveren.
    Ik snap dat je het heel erg graag wilt en zoveel mogelijk probeert om linkjes te leggen. Maar ontpillen kan een poosje duren en dezelfde 'symptomen' geven als een zwangerschap.
    Voor nu zou ik zeggen laat het los!
    Test op de dag dat je ongesteld zou moeten worden, is die negatief dan is er waarschijnlijk niks gebeurt.
    Hoe hou je je cyclus bij? Dmv temperaturen of een andere manier?
     
  4. patries89

    patries89 Lid

    30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw

    Top dankjewel!! Ik ga morgen voor de zekerheid een test doen kan geen kwaad en als de test negatief is weet ik dat ik gewoon ongesteld ben.
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  5. patries89

    patries89 Lid

    30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw

    Ik doe temperaturen. en ik doe ook ovulatietesten.
     
  6. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Oké! Dan ben je in ieder geval zeker van je eisprong. Er zit helaas niets anders op dan te wachten.
    Ik zou zelf ook pas testen op de dag dat je ongesteld moet worden, want anders maak je jezelf gewoon helemaal gek en proberen om niet gelijk alles als symptoom te zien!
     
  7. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je er veel te veel mee bezig bent.. ik zou tempen en ovulatietesten helemaal nog niet gebruiken. Zorgt naar mijn mening voor meer onrust en twijfels. Je bent pas net begonnen. Al die klachten zijn hoogstwaarschijnlijk ontpillen of menstruatieklachten.
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.982
    17.018
    113
    Vrouw
    Ik zou niet alsnog een test gaan doen om te kijken of je misschien zwanger was. Raar van die persoon om zoiets te zeggen. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je ongesteld bent geworden, je lichaam moet weer wennen aan het alles zelf regelen qua hormonen. Geef het wat tijd.
    Ik zou wel ovulatietesten gebruiken, ik heb dat eigenlijk ook direct na het stoppen van de pil gedaan, En mij geeft het heel veel rust als ik weet wanneer m'n vruchtbare periode is. Daardoor ben ik er ook niet zo mee bezig.
     
  9. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Geen positieve test betekend geen zwangerschap en dus gelukkig geen miskraam maar menstruatie. Je bent pas net gestopt met de pil, je lichaam is daar nog van aan het bijkomen met alle hormonen e.d. probeer iets kalmer om te gaan met het zwanger worden. Er kan zomaar een jaar voor staan en een jaar duurt heel lang als je er nu al zo instaat. Veel succes!
     
  10. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Waarom zou bloed verlies ( menstruatie) en kramp betekenen dat je een miskraam hebt gehad? Wat een onzin..
    Je bent gewoon lekker aan t ontpillen en moet eveb wennen aan de hoeveelheid progresteron die je lichaam nu aanmaakt. Dat zorgt voor allerlei kwaaltjes die ook op een zwangerschap kunnen duiden.
    De meeste zwangeren krijgen dit soort symptomen pas wat later en niet rond de innesteling al.
     
  11. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Je bent gewoon ongesteld geworden. Sowieso kun je na het stoppen van de pil niet spreken van over tijd want je weet nog niet hoe je cyclus opgepakt wordt door je lichaam.

    Snap dat je er heel erg mee bezig bent dat is logisch als je iets graag wilt. Ovu testen zijn fijn om te weten waar je aan toe bent. Ik zou dan vanaf dag10 beginnen. Dus de eerste dag van je ongi is dag1. Maar als je daar meer stress van ervaart zou ik het lekker los laten allemaal. Probeer je niet druk te maken om dingen die je niet kan veranderen.

    Succes!
     
  12. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ontpillen... en dat bloed met kramp, dat was dus de start van je menstruatie.
     

Deel Deze Pagina