Hoi, Ik heb even een vraag, ik zit n.l met het volgende. Onze dochter slaapt nog aardig wat uurtjes na een voeding en spelen. Maar als ik haar op een gegeven moment ga halen ligt ze helemaal wakker in haar bed en om haar heen te kijken, maar dan hoor je haar verders niet hoor, ja af en toe wat brabbelen. Maar wij voelen ons dat wel eens schuldig dat we dan denken ach ligt ze gewoon wakker in haar bed en wij denken dat ze slaapt. Maar we zien dat pas op moment dat we naar haar toe gaan, want we gaan niet tussendoor zitten kijken. Maar hoe moeten wij dit opvatten dan, is het zielig of vind ze het wel lekker? Gr Desi.
Hallo Desi. Jullie hoeven je niet schuldig te voelen. Als ze graag aandacht wilt of het niet lekker vind, geeft ze wel een schreeuw. Groetjes Ineke.
Ja dat is ook wel zo, dan gaat ze wel huilen, maar ze kan soms zo een half uur liggen brabbelen en doen. Kijk ik vraag het ook omdat ze natuurlijk straks wat langer op gaat blijven, maar ik moet dat dan ontdekken, want waar merk je dat aan, gaan ze dan huilen in bed dat ze eruit willen of is ze dan na een voeding langer wakker. Elke keer kom je als moeder zijnde weer in een nieuwe fase en moet je steeds weer dingen ontdekken, net zoals de kleintjes hihi. Ik wil gewoon niet het idee hebben dat mijn dochter denkt nou ze laten me hier mooi alleen liggen. Maarja net wat je zegt als ze zich verveeld of erbij wilt zijn dan gaat ze wel huilen. Maar toch, je snapt wat ik bedoel, ik wil haar niet tekort doen. Gr Desi