Gekke vraag; kan je zwanger worden van sperma op een badhanddoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jojogirl88, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hoi dames,
    Ik heb eens een hele gekke vraag.
    Een vriendin van me beweerd dat ze zwanger is geworden door haar vagina af te vegen met de handdoek waarin haar vriend net had klaargekomen😕
    Ze heeft dus echt het kwakje zeg maar naar binnen gewreven..
    Kan je hierdoor inderdaad zwanger worden? Ze hadden wel onveilige seks en werd dus wel gepenetreerd zou het dan niet eerder zijn (zoals ik denk..) door voorvocht? Lijkt me sterk dat sperma overleefd op een handdoek ook al is het maar enkel seconden?
    Ze hadden wel een kinderwens dus baby is wel welkom maar was niet zo gepland zeg maar.
    Heel erg bedankt 😉

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Nou ja, in theorie zou het misschien wel kunnen? Maar een beetje gek is het wel :D

3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja het zou kunnen denk ik..... Ligt er wel aan hoe lang het sperma er op heeft gezeten voordat zij m heeft gebruikt..

Maar dat het door voorvocht is gebeurd is misschien meer een kans.... Maar ook daar zijn de meningen over verdeeld

4. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Nog nooit van gehoord dat het zo gebeurd maar het kan geloof ik wel maar als ze daarvoor ook onveilige seks hebben gehad komt het daar wel door want door voorvocht word je namelijk ook zwanger ;)

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Volgens wat ze me vertelde ging het meteen op elkaar gevolgd dus zij wou haar 'droog' vegen zeg maar met diezelfde handdoek meteen na de daad 😉
    Inderdaad hoe vaker ik het herlees hoe een gekker verhaal het lijkt 😄

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan kan het hoor ;)

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Dus toch geen fantasieverhalen 😉
    Wat ik me dan afvraag kan het sperma dan niet beschadigd zijn?? Heeft dan toch een hele wef afgelegd 😄

8. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het direct binnenkrijgt is er niks aam de hand met het sperma ... Het kan heel even overleven :)

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatsie, dan pak je toch een schone handdoek! Verder zou het misschien mogelijk kunnen zijn als er niet te veel tijd tussen heeft gezeten.

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja dat dacht ik ook @fluitekruid 😄😄

Mss was het ook wel haar bedoeling denk ik dan..

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Lijkt me erg sterk. De handdoek lijkt me niet goed voor het sperma en het komt ook helemaal niet diep in de vagina. Verder zou je om een beetje kans te hebben precies zo'n vers kwakje in je vagina moeten vegen. Waarom zou je dat doen.:( Al gebruik je dezelfde handdoek dan ga je toch niet net precies dat stuk tegen je aan duwen? Sorry hoor, maar ik vind het een gek verhaal. Zeker als ze ook gewoon onbeschermde sex hebben gehad, lijkt het me logischer dat niet alle sperma in die handdoek terecht is gekomen. ;)

12. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Lijkt me wel een sterk verhaal. Dan zou ze het sperma dus hebben uitgesmeerd aan de ingang van de vagina (wie doet dat nou per ongeluk?), en dan zou het helemaal naar boven zijn gezwommen tot aan de baarmoedermond? Want ik veronderstel dat ze toch enkel de buitenkant heeft afgeveegd en dat die handdoek niet daadwerkelijk naar binnen is gegaan...?

13. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Vreemd verhaal, onveilige s ex gehad maar zwanger geworden via een handdoek?:D ik denk toch ook dat zij door de daad zwanger is geworden.
    En zoals al eerder werd genoemd, het sperma moet in de vagina komen, niet alleen bij de ingang. Zooo ver zwemmen die dingen nou ook weer niet. Dan moet het al bijvoorbeeld door een vinger naar binnen zijn geduwd.

14. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zoveel details weet ik nu ook niet 😜
    Volgens mij idd gewoon aan de buitenkant geveegd.. Ik denk idd ook dat het of op de gewone manier verwekt is of via voorvocht maar omdat haar vriend er nog niet helemaal klaar voor was ze het een beetje verbloemd heeft naar een ongelukje..

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    hihi! Sorry maar moet hier eventjes om lachen...

Het lijkt me logischer van voorvocht inderdaad. Je duwt een handdoek toch niet helemaal bij je naar binnen. En de baarmoedermond is dan ver weg hoor!

Maare als dat de truc is??? Waarom doe ik dan al 4 rondes zo moeilijk.. hahaha

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    haha Twirler! idd denk dat wij binnenkort maar ook eens een handdoek gaan gebruiken😅

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Is dit serieus?! :) Denk je dat zaadcellen zo uit die handdoek kunnen springen, je vagina in en dan de weg naar je eileiders nog kunnen afleggen? Zulk superzaad bestaat niet!

18. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Van voorvocht kun je overigens ook niet zwanger worden. Wél van sperma dat nog in de plasbuis zit, of dat al vrijkomt vóór het orgasme. Of door te laat terugtrekken uiteraard...

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou inderdaad. Dan zou het ook de optimale oplossing zijn voor zelfinseminatie. Even een handdoek met sperma aan je vagina afvegen. Scheelt weer een injectienaald met sperma bij jezelf naar binnen brengen.
    Sperma/zaadcellen kunnen niet lopen. Ze moeten hun reis zwemmend afleggen.

Niet voor niets moet de penis naar binnen en een ejaculatie aldaar plaatsvinden.
    Niet voor niets is de snelheid van een zaadlozing zo'n 45 km per uur.

Dan zou ze de handdoek met sperma al helemaal ver bij haarzelf naar binnen gepropt moeten hebben.

Doet me denken aan iets wat ik ooit in een tienerblad had gelezen: help, er zat nog sperma op de toiletbril, kan ik zwanger zijn?

20. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn we weer lekker veroordelend allemaal ....

Het is een kleine kans maar er is toch gewoon een kans? En van voorvocht kun je toch zeker zwanger raken? Lees zo vaak verhalen hierover... Hoe kun je nu 100% zeker weten dat het niet kan coach ? Niemand weet dit zeker, de meningen zijn hierover duidelijk verdeeld.

Deel Deze Pagina