Hoi Ely, Nope, ook ik nog niet. Ik heb morgenochtend een afspraak bij de huisarts. Ik heb nog steeds op momenten last van mijn rechter eierstok en baarmoeder. Ik vertrouw het niet helemaal, ben toch even benieuwd wat de huisarts zegt over deze lange cyclussen en die pijn er nu bij... Zit nu ook alweer op dag 40. Schiet niet op zo..
hoii lieff88 Hoe is het nu met je? Wat heeft de huisarts gezegt ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is, hopnatuurlijk zwanger en anders kan het ook wel met ontpillen nog te maken hebben omdat het niet zo heel lang geleden is dat je bent gestopt. En hoe is het met jou ely? Al je menstruatie gehad?
Hoi Orchidee 87 Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus en nog steeds niets. Ik krijg wel terug wat meer last van buikkrampen dus misschien is mijn menstruatie wel op komst. Mag gaan komen van mij Kan altijd slechter natuurlijk! Heb voor het weekend een testje gedaan maar bleef wit. Vervelend eigenlijk dat je niet weet wanneer te testen hé.
Hoi Orchidee87, Bij de huisarts was het goed. Ze voelde geen gekke dingen en ze zei dat het idd ook met ontpillen te maken kan hebben. Ik ben afgelopen maandag (op dag 44 cyclus) dan eindelijk ongesteld geworden. Eigenlijk wel even een opluchting. Precies 14 dagen na mijn pijnlijke eierstok ongesteld, dus denk sowieso dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Hopelijk een voordeel voor volgende maand (nu hebben we niet geklust op die dagen, want m'n vriend was er niet) balen dus! Op naar de volgende ronde. Jij alweer volop in je nieuwe ronde toch? Spannend. Ga weer duimen!
Dat wachten is indd vervelend Ely, vooral omdat je negatief hebt getest nu wil je gauw dat het op gang komt en kan focussen op vruchtbare dagen. Dat had ik ook ik was weer eens te laat helemaal zenuwen tijdens het testen en toen die negatief uitsloeg meteen alle symptonen weg en menstruatie kwam kort erna meteen 😑 achja ik denk maar het zal de tijd er niet voor zijn.. Heb tijdens me vruchtbare dagen ook niet kunnen klussen omdat me man ziek is.. balen! ben blij voor je Lieff88 dat het niets ernstigs was. Ik heb nog 2 weken te gaan voor me menstruatie op gang komt.. ik zal als ik jou was deze maand met ovulatietesten beginnen lieff88 want bij ieder verschilt het waneer de eisprong is.