Buikkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sha33, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hallo,

Ik ben 3maanden geleden met de pil gestopt, en ben altijd keurig op tijd ongesteld geworden alleen deze maand ben ik 2dagen overtijd ,ik heb last van lichte buikkrampen en lijkt alsof ik 5maanden zwanger ben! zo opgeblazen is mijn buik, ik ga morgen ochtend testen maar vraag me toch af of iemand hier ook er last van heeft??

2. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    nou, dat gevoel heb ik op dit moment ook!
    net alsof er een ballon in mjin buik zit.... en het prettig is... een paar maanden geleden had ik dat ook en toen was ik zwanger! :D (helaas mk)

3. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0

Ik lees dat je 8dagen overtijd bent? jammer dat het in een mk is gelopen, hopelijk je deze maand geluk!

ja mn buik is echt opgezwollen maar heb toch af en toe buikkrampen :( maar ben niet ongesteld morgen ben ik 3dagen overtijd dan ga ik testen!

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Als ik je zo hoor, dan denk ik dat je zwanger bent....

ik denk dat ik een héle late eisprong heb gehad.. nu hebben we om de dag seks... en nu begin ik wat ongemakken te voelen in mijn buik en borsten!!! bwa... misschien is het inbeelding...

ik denk dat ik pas volgende week opnieuw ga testen... als ik het tenminste zolang volhou :D

5. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Ik heb net ook die banner geplaatst daar geeft het aan dat ik 6dagen overtijd ben? dat klopt toch niet...

haha , ja het wachten is vreselijk!!!
    pff zeg niks, mijn tepels doen echt pijn!! maar die opgeblazen buik vind ik het wel de toppunt :D krijg geen broek meer dicht!

6. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik zie dat toch positief in hoor meid!!!!!! aan het begin van mijn zwangerschap kon ik geen enkele broek meer :D:D

wat willen we het zo graag....

aah, wat je banner betreft... volgens mij heb je verkeerde cyclusduur ingegeven?

7. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hoi dames,
    ik heb vanaf zaterdag al last van buikkrampen en steekjes, dat is t enige eigenlijk.
    Meestal heb ik ook gevoelige,pijnlijke (.)(.) maar nu niet hihi, wel een opgeblazen gevoel maar heb morgen pas mn NOD dus we wachten maar af.
    Straks test gedaan maar was nega helaas.
    owja had nog wat, weet niet of jullie dat weten, maar als ik mn eisprong gehad heb, gaat mn bm na beneden.
    als ik voor de fun ga klussen zeg maar, doet t meestal pijn:x maar gisteravond helemaal niet haha hoe kan dat? nu ligt ie ook hoog mn bm. xxx

8. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    haha ben blij dat je het positief inziet :D
    Ik denk dat ik een beetje nerveus ben zolang ik niet getest hebt haal ik alles in mn hoofd door die buikkrampen (zucht)

waarom ga je eigenlijk pas over een week testen ?

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Nou ik heb dit ook gehad, ik was 8 dagen overtijd. mega buik, allerlei symptomen, maar werd utieindelijk ongi

ikh oop voor je dat het zover is!!

10. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik maak heel weinig hormoon aan!! (weet ik uit onderzoeken)
    en ben bang dat ik nu negatief zou testen....
    als ik volgende week test dan zal ik een duidelijk antwoord hebben...
    negatief zal wel 100% zeker zijn dat ik niet zwanger ben

en jij? moest ik jou zijn, zou ik nu testen en morgenochtend ook nog eens! Hoe kan jij je bedwingen?? :D

11. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0

Kleintje,
    nog even afwachten!! en wat betreft je lage bm daar heb ik ook last van hoor, alleen eisprong dan lig ik soms krom van de krampen...het hangt echt van je lichaam af, ik lees de meest verschillende ervaringen...

12. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0

Dankjewel!! we zullen het morgen zien,en anders afwachten tot mn volgende eisprong, ik heb bijna geen symtomen alleen mn tepels die pijn doen! :(

13. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0

Aha..ja ik zou ook in deze situatie over een week testen en op naar een positief zwangerschaptest!!

HAHA ik zeg toch ben nerveus :$ :D wil wel maar wacht steeds af anders blijf ik straks testjes kopen voordat ik naar werk ga :D

14. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Nou dames,

Ik moest vanacht plassen en dacht ik grijp mijn kans om 3uur snachts ,kon toch niet wachten...

ik zag gelijk de eerste dikke streep en toen......
    een heeeeeeeeel licht dun streepje, je moet wel erg goed kijken ik ben bang dat deze voorgedrukt is (test is van etos huismerk) en ik liet het dus vanochtend aan mn vriend zien, die zag ook een een heeeeeeel licht dun streepje je moet wel goed kijken hoor..
    maar goed ik ga er niet van uit, ik doe de test opnieuw zaterdag maar dan van Kruidvat merk.

Deel Deze Pagina