Tussenwand plaatsen

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Wij hebben ook een tussenwand gemaakt van + - 3 meter en waren hooguit zo'n 120 euro kwijt, met cellenbetonblokken.
    De blokken zijn gelijmd met fix& finisch en voor de rest heb je een u profiel nodig om op de grond te plaatsen en de blokken in te leggen en van die cellenbetonspijkers met veerankers.
    Ik zag die blokken vandaag int krantje staan bij de gamma..
    Blokken van 7 cm dik waren daar nu geloof ik maar 1.50 euro in plaats van 2.20..
    Ze isoleren goed en je bent er zo mee klaar.

Volgens mij ben je met gipsplaten en isolatiemateriaal en hout veel duurder uit en lijkt me een heel gedoe.

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    EN bijna alle bouwmarkten hebben kortingsbonnen. soms wel
    25%. En bij de gamma en karwei kan je een klantenkaart nemen
    en heb je ook korting. Maak vooral gebruik van die kortingsbonnen.

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wij zij Nu een muur an het plaatsen met de celblokken van Gamma,inderdaad korting deze week daarop en ook nog de 20% sticker[kun je ook afdrukken van de site]hebben wij een muur van 2 bij 3.40 voor 80.euro.Komt nog wel lijm bij en veranker schroeven.Lijkt me veel steviger als gisplaten..

4. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is wel te isoleren... Tussen de gipsplaten aan beide zijden zit denk ik zo'n vier centimeter loze ruimte. Daar kun je gewoon isolatiemateriaal in stoppen.

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ytongblokken is het stevigst
    Gipsplaten is een goedkopere optie die ook prima werkt als je er niets aan wilt hangen
    Maar als je het alleen als visuele scheiding tussen twee delen kamer wilt hebben, kun je ook gewoon een kast ertussen zetten (via marktplaats ook heel goedkoop :))
    Of een room divider

Deel Deze Pagina