Het dochtertje van een goede vriendin van me is helaas haar tuttel kwijt... groot drama dus met spoed een nieuwe gezocht! Weet je dus waar ze deze nog te koop hebben? (Heeft Difrax al gemaild) Of heb je deze zelf toevallig liggen en doe je er niks mee? (evt. tegen een vergoeding) Dan zou je ons er heeeeeeeul blij mee maken
ik zag nu alleen een groenig poppetje wat ik van de vk gehad heb, maar ik ben er bijna zeker van dat ik die ook had. Ik kijk morgen bij daglicht even beter. Het ligt op de kamer van die kleine namelijk.
Ik ken meneerbeer.nl hier heb ik ook een reserve beer voor mijn dochter besteld. Ik weet niet of ze ook andere knuffels dan beren hebben...
Ja die groene had ik dus ook maar ze wil echt absoluut DIE precies hetzelfde hahaha eigenwijs meisje nu al
Jammer boefjesmama Kruidvat heeft ze gehad in verre omstreken zelfs.. het blijkt een oude collectie te zijn vandaar
Mirell.. al gekeken niet gevonden. denemarken dat meen je niet??? Mag ik vragen waar je vandaan komt en anders als het te ver weg is of je er een voor me wil halen? Uiteraard voor een vergoeding
Het gaat wel écht om specifiek die kleuren! Dus hard rose onder en wit hoofdje met een lichtrose mutsje... de andere kleuren zijn er idd genoeg!
assen, ik zal morgen als boodschappen ga doen even kijken, da zit tegen over de supermarkt (kleine winkel vaak met oude colletie)