Mijn zoon is vijf jaar geleden zijn flappie kwijt geraakt en ik voel me nu nog lullig onder en hij weet het nog steeds. We zijn hem verloren in slagharen in een wigwam dikke tranen en hij was toen al vijf. Ga denk die links een spakken van die marktplaats. hihi. En jij heel veel succes met zoeken.
de meeste prenatal winkels hebben deze nog in het assortiment. svp deze foto naar customer care sturen, (e-mail van prenatal) zij kunnen dan vertellen welk filiaal dit nog heeft. Ik heb ze allemaal naar een ander filiaal moeten sturen.
Ja, inderdaad ongelooflijk dat het kan...Wij waren altijd zò voorzichtig en tòch was hij weg Wij zijn hem trouwens verloren in Duinrell. We hebben het hele park afgezocht (zelfs àlle buggy's waren verdacht), meteen melding gemaakt bij gevonden voorwerpen, alle winkeltjes en attracties afgegaan of hij mss was afgegeven. Via een ander forum (ik was hier toen nog niet actief) een oproep geplaats of er iemand werkzaam was bij Duinrell en alsjeblieft even extra voor ons wilde kijken. Op dat forum zat een hele lieve dame die vlakbij Duinrell woonde en die speciaal voor ons, met een foto van Nijn op zak, alle zakken met gevonden voorwerpen door gaan spitten (echt hoor, zò lief), maar allemaal zonder succes We hadden een konijn uit Duitsland besteld. Zag er precies uit als Nijn, alleen had die van die balletjes in zijn voetjes, en Nijn had ze in zijn kontje (van die kleine balletjes die een knuffel zwaar maken) en maakte toch een verschil en werd niet geaccepteerd. En toen kwam gelukkig huidige Nijn (met de balletjes op de juiste plaats) en die was snel ingeburgerd. Maar toch........Milan weet het niet, maar t is toch niet Nijn hè (sentimentele muts die ik ben)
Mijn andere dochter heeft wel een vaste knuffel....ik heb er gelijk 3 bijgekocht toen ik merkte dat ze alleen die ene wilde hebben....Heb er dus altijd wel een bij de hand en als we weggaan zit er altijd een reserve in de luiertas. Ben blij dat we dit al zo snel 'op hebben kunnen lossen' (ik was trouwens nooit van de vaste knuffels, maar als het gebeurd doe je er niets aan....of bijkopen dus, haha).
Difrax Knuffel, Difrax Babyknuffel, Difrax Pluche - Alle prijzen vergelijken met Twenga.nl Volgens mij staat ie hierbij. Via google gezocht Oh je moet difrax knuffel aanklikken. De link is een beetje vreemd zie ik
Balen ik heb hier precies qua kleuren de omgekeerde versie. Dus popje lichtrose en fuchsia mutsje. Je had m zo mogen hebben! Jammer! Hoop dat je er eentje vind!
O, ik vind het zo vervelend, maar ik kan 'm thuis dus niet vinden. Dat betekent dat 'ie ergens in een doos in de opslag zit, waar ik dus niet 1-2-3 bij kan... Ik had 'm je zo toegestuurd..... Mocht het nou echt allemaal niet lukken zal ik mijn man eens lief aankijken. Maar hij zei gisteravond al dat de opslag zo vol zit dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg... Ik hoop dat het je op een andere manier gaat lukken, anders hoor ik het wel. Succes!
nee snap dat het niet om de prijs gaat, maar misschien kan je er 1 kopen en het proberen, (al zijn ze met 2 wel heeeeeeeeeeeel standvast kwa uiterlijk van knuffels) omdat het wel roze is en een wit hoofdje. ik ga zo naar de winkel en zal even bij onze da snuffelen
Als het goed is heb ik er 1. Mijn dochtertje heeft er nooit wat om gegeven dus zal eens zoeken. Die is roze met oranje toch?
is deze het niet???? Marktplaats.nl > D352 - Difrax Tutpopje. - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
nou ik heb het babyspeelgoed bekeken, maar ook een lichtroze popje met donkerder mutsje en dus niet andersom.
dniise als het zo simpel was had ik m wel al hé happynienja daar hebben ze m helaas niet toch thanks sharmila dat is een andere... sam, zou je voor mij willen kijken?? Miekje jammer toch bedankt! PenK je bent geweldig! Echt heel lief dat je zo ver hebt gezocht... thanks tot zover Monique, nee hij is hard rose met een wit hoofdje en een lichtrose mutsje Miffy en Crisje helaas... dankje Denemarkw thanks voor het kijken iig Miggy nee dat is m niet... PFFFFFFF Wat een zoektoch zeg
He D, ik probeer zo wel even te kijken bij de DA hier. Daar hadden ze vorige keer die van San ook die al uit de collectie was...