Tut Knuffel Gezocht.. SPOED

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door LovelyDK, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:(Mijn zoon is vijf jaar geleden zijn flappie kwijt geraakt en ik voel me nu nog lullig onder en hij weet het nog steeds. We zijn hem verloren in slagharen in een wigwam dikke tranen en hij was toen al vijf. Ga denk die links een spakken van die marktplaats. hihi.

En jij heel veel succes met zoeken. ;)

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    de meeste prenatal winkels hebben deze nog in het assortiment.

svp deze foto naar customer care sturen, (e-mail van prenatal) zij kunnen dan vertellen welk filiaal dit nog heeft. Ik heb ze allemaal naar een ander filiaal moeten sturen.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Ja, inderdaad ongelooflijk dat het kan...Wij waren altijd zò voorzichtig en tòch was hij weg:( Wij zijn hem trouwens verloren in Duinrell. We hebben het hele park afgezocht (zelfs àlle buggy's waren verdacht), meteen melding gemaakt bij gevonden voorwerpen, alle winkeltjes en attracties afgegaan of hij mss was afgegeven. Via een ander forum (ik was hier toen nog niet actief) een oproep geplaats of er iemand werkzaam was bij Duinrell en alsjeblieft even extra voor ons wilde kijken. Op dat forum zat een hele lieve dame die vlakbij Duinrell woonde en die speciaal voor ons, met een foto van Nijn op zak, alle zakken met gevonden voorwerpen door gaan spitten (echt hoor, zò lief), maar allemaal zonder succes:(

We hadden een konijn uit Duitsland besteld. Zag er precies uit als Nijn, alleen had die van die balletjes in zijn voetjes, en Nijn had ze in zijn kontje (van die kleine balletjes die een knuffel zwaar maken) en maakte toch een verschil en werd niet geaccepteerd. En toen kwam gelukkig huidige Nijn (met de balletjes op de juiste plaats:D) en die was snel ingeburgerd. Maar toch........Milan weet het niet, maar t is toch niet Nijn hè (sentimentele muts die ik ben;))

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Knuffelgezocht.nl (als ik het goed zeg en ik niks fout doe als ik deze link plaats..)

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Mijn andere dochter heeft wel een vaste knuffel....ik heb er gelijk 3 bijgekocht toen ik merkte dat ze alleen die ene wilde hebben....Heb er dus altijd wel een bij de hand en als we weggaan zit er altijd een reserve in de luiertas.
    Ben blij dat we dit al zo snel 'op hebben kunnen lossen'

(ik was trouwens nooit van de vaste knuffels, maar als het gebeurd doe je er niets aan....of bijkopen dus, haha).

7. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
  8. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
  9. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik werk bij babydump, en volgens mij hebben we ze daar nog wel!
    Succes

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Balen ik heb hier precies qua kleuren de omgekeerde versie. Dus popje lichtrose en fuchsia mutsje. Je had m zo mogen hebben! Jammer! Hoop dat je er eentje vind!

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O, ik vind het zo vervelend, maar ik kan 'm thuis dus niet vinden. Dat betekent dat 'ie ergens in een doos in de opslag zit, waar ik dus niet 1-2-3 bij kan...
    Ik had 'm je zo toegestuurd.....

Mocht het nou echt allemaal niet lukken zal ik mijn man eens lief aankijken. Maar hij zei gisteravond al dat de opslag zo vol zit dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg...

Ik hoop dat het je op een andere manier gaat lukken, anders hoor ik het wel.

Succes!

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee snap dat het niet om de prijs gaat, maar misschien kan je er 1 kopen en het proberen, (al zijn ze met 2 wel heeeeeeeeeeeel standvast kwa uiterlijk van knuffels) omdat het wel roze is en een wit hoofdje.

ik ga zo naar de winkel en zal even bij onze da snuffelen

13. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Als het goed is heb ik er 1. Mijn dochtertje heeft er nooit wat om gegeven dus zal eens zoeken.
    Die is roze met oranje toch?

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb er ook een die er op lijkt, maar andere kleur, sorry!! succes met zoeken!

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb gekeken bij de da, maar er hing helemaal niks meer.

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Helaas heb ik ook een andere kleur.
    succes met de zoektocht, ik weet hoe groot de drama's zijn.

17. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik heb het babyspeelgoed bekeken, maar ook een lichtroze popje met donkerder mutsje en dus niet andersom.:(

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

dniise als het zo simpel was had ik m wel al hé ;)

happynienja daar hebben ze m helaas niet toch thanks
    sharmila dat is een andere...

sam, zou je voor mij willen kijken??

Miekje jammer :( toch bedankt!

PenK je bent geweldig! Echt heel lief dat je zo ver hebt gezocht... thanks tot zover :)

Monique, nee hij is hard rose met een wit hoofdje en een lichtrose mutsje

Miffy en Crisje helaas... dankje :)

Denemarkw thanks voor het kijken iig

Miggy nee dat is m niet...

PFFFFFFF Wat een zoektoch zeg :(

19. 078mama

078mama Niet meer actief

He D, ik probeer zo wel even te kijken bij de DA hier. Daar hadden ze vorige keer die van San ook die al uit de collectie was...

Deel Deze Pagina