pakket kleding 74 en 80 jongen

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by dobbel, Aug 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Beste forumleden,

aangezien we het niet zo heeel breed hebben, ben ik op zoek naar een pakket kleding voor een jongetje,

maatje 74 en 80, van beiden heb ik al wel wat, maar niet genoeg. van maat 80 graag najaarskleding, dus geen tshirts.

graag alleen reageren met een redelijk groot pakket dus niet met 3 dingetjes, anders wordt het te kostbaar om te verzenden,

kleding moet er allemaal nog goed uitien dus zonder vlekken, niet verwassen enz enz.

nou ik zie de fotos wel tegemoet graag reacties op de mail.
    jessica_faber@msn.com

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    shirts maat 74 ben ik voorzien, broekjes kunnen er nog wel bij, tevens nog op zoek naar maat 80

3. Tink

Tink Niet meer actief

Ik heb nog genoeg in die maten, kijk maar even op Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
    Als je de nummers (links naast de foto) even doorgeeft via PB, worden we het vast wel eens over de prijs.

Voor € 6,75 kun je tot 10 kilo versturen, er gaat een heleboel in zo'n doos :)

4. mvja

mvja Niet meer actief

Ik heb hier denk ik nog wel het een en ander liggen... Stuur me anders even een pb van wat je graag nog wilt hebben en dan zal ik eens even kijken of ik je blij kan maken!

5. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Dobbel heb je nog wat aan mijn doos gehad?
    Super bedankt voor de tuttel/popje

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Hee susan, helemaal super hoor, alles ligt al in de kast, ben er enorm blij mee,

ben nu vooral nog op zoek naar dunnetruitjes met lange mouwen, maatej 74 en 80, daar hebben we nog niet erg veel van.

7. Sabberdeflab

Sabberdeflab Actief lid

Aug 1, 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Ik heb nog 74 en 80 liggen. Ik zal vanmiddag (als de kids slapen) eens even uitzoeken wat ik heb en een foto naar je sturen.
    Als je inmiddels al voorzien ben, dan hoor ik dat graag, dan ben ik niet voor niets bezig ;).

Groetjes,
    Sabrina

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nee ik ben nog niet voorzien

thnx alvast

9. janina

janina Actief lid

Jul 1, 2007
    265
    0
    0
    winkelmedewerkster
    omgeving zwolle
    ik heb je gemaild

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #10 dobbel, Aug 18, 2010
    Last edited: Aug 18, 2010
    Janina ik heb de mail nog niet binnen,

gevonden stond in de ongewenst map,

meiden ik zou het helemaal prettig vinden als er prijzen bij staan,

11. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,389
    870
    113
    home sweet home
    hoi ik woon ook in flevoland, en heb een beige bodywarmer in maat 80.
    gr suus

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb volgens mij nog wel wat in 74 liggen. Het zal niet veel zijn omdat hij qua bovenkleding niet lang in 74 heeft gezeten en 74 broeken nu pas uit begint te groeien, maar ik ga voor je kijken! Misschien dat er zelfs al wat 80 shirtjes tussen zitten aangezien hij wat shirts richting 86 gaat.

P.S. Hoe is het gegaan met het gebruiken van Pepti?

13. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik heb ook nog een heleboel liggen in maat 74/80.
    Als je even verteld wat je nog zoekt kan ik foto's maken voor je.
    Laat je even weten of dit nodig is??

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #14 dobbel, Aug 19, 2010
    Last edited: Aug 19, 2010
    ben even aan het inventariseren heb wel aanbiedingen gehad, maar of onduidelijke fotos, of toch boven ons budget, helaas.
    dus als je wat aanbied ons budget is niet hoog hou daar rekening mee, zonde als je overal fotos voor maakt en het is boven ons budget, of je moet het toch op marktplaats willen zetten.

ik zoek wel echt iets als een pakket, dus niet 2 hier en 2 van die, want dan lopen de verzendkosten ook weer op, dus als je maar een paar dingetjes hebt dan houd het al op, hoe leuk het soms is.

vooral truitjes maat 80 geen hele dikken, maar wel echt nog netjes, dus niet verkleurd/pluizig van het wassen enzo.

ik heb al wat pakketjes gehad tot op heden naar volle tevredenheid, tot op heden is alles nog afgehaald, dus met verzenden ben ik wat huiverig omdat ik de staat van de kleding minder goed kan inschatten, en ik wil toch ondanks ons budget dat sven er leuk bij loopt:D

15. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb liggen:
    - 2 T-shirts Babyface (wit met kleuraccenten en opdruk) (74)
    - 2 T-shirts Hans Textiel (68 en 74; 68 is even groot als de 74 :S) (wit met paarse opdruk en soort donker mintgroen met bruin)
    - 2 T-shirts Hema (68 en 74; idem als Hans Textiel) (oranje met opdruk en licht mintgroen met opdruk)
    - Spijkerbroek V&D (74)
    - Joggingbroek blauw Hema (74)
    - Jack Hans Textiel lichtbruin ribfluweel en grijze katoenen capuchon (74)
    - Longsleeve H&M donker/licht baluw gestreept (74)
    - Merkloze longsleeve helemaal wit (74)
    - Longsleeve Hema lichtblauw met opdruk en kraagje alsof er een blousje onder zit (74) (niet meer als nieuw)
    - Longsleeve Mexx oranje en beige en opdruk (74)
    - 2x Longsleeve Just Small (74 valt iets ruimer; blauw met witte streepjes en helft mouw wit) (en 74 valt iets kleiner; soort grijs gestreept met opdruk)
    - Longsleeve Noppies blauw met opdruk (80) (bij kraagje niet meer helemaal als nieuw)

Laat maar weten of je foto's wilt zien en zoja waarvan. En wat je ervoor over hebt.
    Ik heb verder nog niet kunnen kijken. De rest ligt bij mijn zoontje nog op zijn kamer en die ligt te slapen nu.

16. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hoi, al die maat 74 kleding durf ik niet meer aan, ik heb gisteren een shirtje maat 80 aangetrokken en paste eigelijk al bijna, sommige74 shirtjes heb ik vanmorgen al uit de kast gehaald omdat het te kort is,

mijn zoontje heeft korte beentjes en een lange rug, lastig hoor, shirtjes heeft ie nu 74 en we gaan al richtiing de 80 aan,
    broekjes hangt tussen 68 en 74 in, ligt er aan hoe het valt.

dus 74 durf ik niet meer aan, vind het zonde als er kleding tussen zit wat niet past.

17. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Dus je zoekt nu truitjes maat 80??
    Ik denk dat ik die ook wel heb,zal gaan kijken voor je.
    Wij wonen in Utrecht,is het dan voor jou de moeite het op te komen halen??

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #18 dobbel, Aug 19, 2010
    Last edited: Aug 19, 2010
    Ja klopt van 74 heb ik kwa truitjes/blousjes genoeg zolang hij dat nog aan heeft.

Nee dat is echt te ver, maar als het in het budget past, en ik kan er echt van op aan dat het echt netjes is (en genoeg is) dan kan het per post.

mocht je toevallig nog leuke spijkerbroekjes;), of nette broejes hebben maat 74 dan heb ik daar ook belangstelling in,

geen jogging broekjes dat heb ik genoeg en draagt sven bijna nooit,

19. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik zal morgen kijken voor je. ;)

20. Tink

Tink Niet meer actief

Pakketje kan samengesteld worden he ;). Moet je alleen even laten weten welke nummers je belangstelling evt. naar uitgaat.
    Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!

Share This Page