baby 10,5 maand met dit weer zonder voetenzak in de wagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MICH18, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat denken jullie?
    Kan het met dit weer als vandaag zonder voetenzak weg?

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    zou ik nog niet doen, als je stil zit kan het nog best fris zijn

3. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Het is snel koud voor die ukkies, ik zou het nog niet doen.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nee ik laat hem er ook nog even in.. Is best fris nml met een windje erop uit de zon..

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb die voetenzak maar 1x gebruikt, mannetje had het veel te warm in dat ding en het was toen echt winter...

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Uhhh mijn zoontje is elf maanden en zit nooooit in de voetenzak. Tenzij het heeeel koud is. Nu zou het dus helemaal geen probleem moeten zijn.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mijn dochter is bijna 15 maanden, maar vanmorgen gewoon nog lekker on de voetenzakgezeten hoor! Het is gewoon nog winter he ;) Alleen schijnt de zon wat meer, haha

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ze past er niet meer in maar vanmorgen nog wel een mutsje en handschoentjes aan gedaan. Ze zit dus vanaf afgelopen zaterdag zonder voetenzak. Gaat prima, ze was niet eens koud :)

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Sochtends zou ik het wel doen...

Maar nu is t heeeerlijkweer en echt niet koud!
    Heb hem dus destraks toen ik buiten was ook niet hebruikt

10. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben de voetenzak ook bijna niet gebruikt. Alleen toen het echt flink vroor. Meestal gebruikten we alleen een dun dekentje. Onze dochter zweet zich kapot met die voetenzak.
    Sterker nog, ik heb net een wandeling gemaakt en op een gegeven moment zelfs haar jasje uit gedaan...

11. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Wij gebruikten de voetenzak ook echt alleen in het begin. We hebben net 2,5 uur gelopen buiten (zonder voetenzak) en ze was helemaal warm toen ik dr uit dr jasje haalde.

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier was het 16 graden, dan kan het wel winter zijn ;) Als het 's zomers vriest, ga ik ook niet in een kort rokje naar buiten 'omdat het zomer is'. Niet dat het 's zomers nu zo vaak vriest, natuurlijk :D

Hier zat mijn dochter overigens nog lekker met d'r benen in de voetenzak, ze had een maillotje aan en ik vond het dan toch wat fris zonder nog een laagje.

13. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier geen voetenzak gebruikt, sterker nog, ze heeft de hele middag buiten gespeeld zonder jas. Heerlijk.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    grappig. heb m dr vanmiddag uitgetrokken:D madam ging uit dr dak. dies nog nooit zo actief in de wagen geweest :D die zit normaal heel stil en rustig in de kinderwagen maar die heeft nu van begin tot eind zitten brabbelen en bewegen. waarschijnlijk doe ik m er van de week gewoon weer in, vind t nog best fris. maar als t aan mn kleine meid lag mocht ie weg blijven. teveel van papa's genen :p die heeft t ook nooit koud. die staat t liefst in de winter nog met een korte broek en shirt;) gister int zwembad ging hubby met haar van warm bad naar wat frisser bad. ik werd bijna boos maar madam zat gewoon te spelen en te doen. die heeft t echt nooit koud

ligt dus heel erg aan je kindje denk ik

15. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Onze uk heeft vandaag heerlijk op de fiets gezeten. Jas en schoenen aan en was echt heerlijk en zeker niet te koud. Hier alleen bij echte vorst de voetenzak en gisteren heb ik hem eruit gehaald en hebben we een flink uur gelopen zonder dus.

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hoe warm wil je het hebben dan voordat de voetenzak uit kan???? Het was gister prachtig weer! Vind het zelfs haast zielig om met dat weer je kindje nog zo dik in te pakken ;)
    'Sochtends vind ik dan wel weer een ander verhaal want dan is het nog vies koud!

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wij hebben de voetenzak er ook af, heb wel een kleedje bij me voor als ik der te koud vind aanvoelen ofzo,
    maaaar tot nu toe nergens last van gehad, zelfs met skeeleren voelde ze niet koud en dan gaan we een stuk sneller dus meer wind

18. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alleen de voetenzak als het echt winter is. Hier was het zeker 15 graden dus dat vind ik geen winter. Gewoon een jas en goed aankleden.

19. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat ligt aan je kindje. Onze kleine heeft het altijd warm dus ik heb de afgelioen drie dagen de voetenzak eruit gehaald. Maar als je kindje t sneller koud heeft dan zou ik het nog niet doen...

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mijn zoontje had lange mouw romper, trui, baseballvest en bodywarmer aan + voetenzak, maar open en bloedheet..dus bodywarmer uit gedaan..baseballvest open...en dat was alsnog echt warm zat...

je kan de voetenzak erin laten, maar dan geen winterjas aan, beter paar lagen..en dan kun je er mee spelen...is het toch nog fris, kun je de zak dicht doen

Deel Deze Pagina