Vraag over Stokke Izi Sleep & Kinderwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Bilou, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst even een vraag over de Stokke Izi Sleep. Kan deze ook zonder isofix in de auto? Dus gewoon met autogordel? En zo ja, heeft iemand een link hoe dat moet, want kan het nergens vinden.

Dan nog een vraag over de kinderwagen: Hier zitten toch een regenhoes en muggennetje bij. Hoeveel zitten daarvan erbij? Voor wagenbak en zitstoel elk een set of alleen voor de wagenbak. Ik heb maar een regenhoes en een muggennetje. Maar kan niet opmaken of deze nu op beide past of alleen op wagenbak/zitstoeltje.

Iemand een idee?

2. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik kan je niet helpen maar blijf wel mee luisteren, want ik wil ook graag een stokke wagen :)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Over de Izi sleep kan ik niets zeggen, hebben zelf gewoon de maxi cosi genomen.

Regenhoezen zijn er 2 (weet ik bijna zeker, maar begon nu ineens te twijfelen na je vraag :p), muskietennet volgensmij maar 1. Geloof alleen niet dat die ook om de buggyinzet past? Ik heb hem op zolder liggen iig, de regenkap heb ik wel in gebruik (wat wil je ook hier in nederland ;)).
    Ik zal dadelijk wel eens kijken voor je als ik de kleine op bed ga leggen!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb (bij mijn weten) maar 1 vliegennet. Deze past opzich ook om de buggyinzet maar ik denk niet dat het de bedoeling is ;). De voetensteun kan dan alleen op de kortst mogelijke stand en tussen de voetensteun en het zitgedeelte is het aan de onderkant gewoon open, dus dat betekend dat vliegen/muggen via daar alsnog binnen kunnen. Lijkt me niet opschieten dus ;).

Regenkappen heb ik wel 2.

6. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke thanks dames. Ja izi sleep ben ik inmiddels al achter hoe je die met gordel kan vast maken. Staat er gewoon op hahaha. Echt dom van me.

Regenhoes moet ik dan nog even achterna, want had er maar een gekregen en de ander ligt nog in de winkel dan. Ik zal binnenkort eens ff langs gaan dan om die op te halen. Weet nu alleen niet welke van de twee ik hier heb liggen.

Ik heb laatst geprobeerd het muggennet om de reiswieg te doen, maar snap er helemaal niks van.

7. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier een foto van het muskietennet. Van de regenkap heb ik niet... De regenkap zou ik even moeten kijken hoe je die uit elkaar kunt houden....

8. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik ga het straks gelijk proberen als ik uit bed ben.

9. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Wij hebben 2 regenhoezen (1 voor de wieg en 1 voor de buggy) erbij gekregen toen.
    Muskietennet maar 1, deze is voor de wieg maar past ook om de buggy. Alleen maak ik dochterlief denk ik niet blij als ik de muskietennet om haar heen doen ;)
    De regenhoezen is even puzzelen (vond ik) welke hoes nou om welke zit moet haha, maar goed naar de ritsen kijken dan kom je er wel uit.

Share This Page