ik kan morgen wel even kijken, mocht je in de tussentijd al iets hebben gevonden kan ik hem altijd zelf houden voor als Collin hem past.
mmm was gister bij de zeeman en kom nu niet eerder als woensdag weer in de stad. mocht je nog niets hebben dan wil ik best kijken
Kun je niet aan het filliaal uit jou woonplaats vragen of een ander zeeman filliaal het naar hen verzend als ze hem hebben? Doe ik hier bij andere winkels ook altijd
Ik doe morgen weer een volgende belronde, maar ben er bang voor, de eerste 5 in de omgeving hadden die maat niet (of helemaal niet) meer.
Ik zal morgen ook even kijken en mocht ik er 1 vinden en je bent al voorzien dan houd ik hem voor Karsten als hij hem nog aan kan van het najaar.
haha straks heeft ts 10 cars pyjama's Wist niet dat ze ze hadden. zag wel dat ze cars petjes hadden (of was dat in Wibra?) Hier ook een Cars fan trouwens. Hij had vandaag aan: een cars onderhempje, een cars boxer, cars sokken en dronk uit een cars beker
De laatste Zeeman in de stad heeft er nog eentje, ga deze zo halen. Geen een zeeman heeft aangeboden om zelf te bellen voor me :-S Nou ja geeft niet!