Haa, Mijn zoontje heeft sinds enkele weken een lievelingsknuffeltje gevonden; het knuffeldoekje van Petit Paradis! Als ik 6 knuffels in zn bedje leg, pikt ie die er altijd uit! Nu ben ik dus op zoek naar enkele reservedoekjes! Heb een foto ervan gevonden, het gaat om dit knuffeltje:
Die heb ik nog wel liggen Alleen gewassen. Mijn zoontje kijkt er niet naar om. Heb jij misschien een tutje van de verloskundige te ruil Een kandeel popje liefst de blauwe
haha ik heb niet bij de verloskundige gelopen.. was in het ziekenhuis. Heb dus helaas geen kandeelpoppetjes...iets anders waar ik je blij mee kan maken? Leuk shirt ofzo in maat 74? haha
Leuk zomer petje? Mijn zoontje is heel smal dus veel past hem niet. Zoeken nog wel waterschoentjes in een klein maatje..
Hmm nee waterschoentjes heb ik niet, maar ik kan wel eens kijken of ik iets van een petje/mutsje heb wat ie zou kunnen passen. Heeft ie een smal hoofdje? haha, heb een heel leuk mutsje liggen bedenk ik me, maar ik weet niet of ie dat nog gaat passen, ik denk dat ze dat bij ons tot een maand of 6 op hadden. Heb verder alleen petjes die ik ook gratis op een beurs gekregen heb net als het knuffeltje, dus of dat wat is weet ik ook niet? hebbe nze hier nog nooit opgehad
Ja dat kan ook, maar ik dacht omdat die zoveel zijn uitgedeeld op onder andere de Jong gezinnenbeurs, zijn er vast veel mama's/papa's hier die er nog 1 hebben liggen omdat hun kindje er niets mee doet Maar ik heb alvast daar ook een mail heengestuurd kan het natuurlijk altijd proberen.
Heb even gekeken maar het is echt een babymaatje. Heb ook nog een nijntje petje, maar da's hetzelfde probleem. Ik wil je er best ook een kleine vergoeding voor geven? Via marktplaats vraagt iemand 2 euro.. vind ik dan weer een beetje onzin, voor een gratis knuffeltje.. maar goed. Vandaag trouwens ook een mail teurg van petit paradis! En jawel, ze sturen me een knuffeltje op! Dus da's al 1! Super! Maar meer zijn natuurlijk welkom
PB je adres maar dan verstuur ik hem. Of het je LIHL bonnen dan heb ik wel belang bij de Pyamapapje en/of tandenborstel bon