Tutteldoek van Difrax gevaarlijk? (incl foto)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyZuilen, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb voor mijn zoon deze tuttelknuffels:
    http://www.difraxshop.com/%7BE72389AA-9F94-4A81-9A99-1786E6E9FCF4%7D/%7B69CAA5FE-8D2A-4068-BC63-626D01B8B0C7%7D_webshop%20illustratie%20275x25026.jpg

Hij ligt daar altijd mee te slapen, zijn speen zit eraan vast geknoopt en hij knuffelt zichzelf er dus mee in slaap.
    Dan valt hij dus vaak in slaap met dat poppetje op zijn gezicht.
    Iemand daar ervaring mee, is dit gevaarlijk?
    Kan hij hierdoor gewoon ademen of kan hij toch wel stikken?

(Was er eerst gerust op, maar ga nu toch twijfelen of t kwaad kan.)

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij hebben ze hier voor beide. Mijn zoontje sliep de eerste maanden alleen maar in als dat ding helemaal over zijn hoofd lag. maar hij leeft nog hoor dus ik denk niet dat het kwaad kan. Ze kunnen er gewoon doorheen ademen, probeer zelf maar eens.
    Nu ligt onze dochter precies hetzelfde met dat ding in bed ... maak me er niet meer druk om.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje heeft deze tutteldoek ook met speen er aan, hij knuffelt zichzelf er ook mee in slaap, tis echt zijn favo. knuffel. maar het kan geen kwaad ze kunnen er doorheen ademen.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik wou deze halen maar heb het niet gedaan omdat ik er al moeite meej had om door te ademen en de verkoopster van de winkel oowk,, Liam was nog wel jonger toen ik hem aan wou schaffen,,

Liefsz 8)

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden ze het toch niet mogen verkopen, toch? er staat vaak wel een leeftijdsgrens op, als je je daar aan houdt, kan er volgens mij niet veel mis gaan...

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

pff lastig, wel ideaal dat de speen eraan kan, ik heb een knuffel je speen maar dat ding werkt nu nog voor geen meter.

Ik zou je gevoel vertrouwen, anderszijds als het gevaarlijk zou zijn zouden ze het niet verkopen

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dat het verkocht word betekent dat het is goedgekeurd maar dat betekent niet altijd dat het ook veilig is om mee te slapen... ze adviseren geen knuffeltjes/ speelgoed in bed de 1e periode... maar wij hebben deze ook......volgens mij is het echt veilig..
    ( al weet ik niet wat er zou gebeuren als ze hem natkwijlt en dan met een punt van dat ding in haar mond in slaap valt..)...

dat bedenk ik me nu pas...

gr Jose

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Julian slaapt ook met een knuffel ook van difrax de olifant, tot nu toe altijd goed gegaan...hij heeft hem vast maar soms sabbelt hij op de slurf

Deel Deze Pagina