Hoi Dames, Vandaag 9 dpo, tuurtest wel lichtroze. In het echt beter zichtbaar dan op de foto.. Dit is een kv 2 voor 5 test, ik denk eraan om vandaag action testen te gaan halen. Zijn deze gevoeliger?
Ik zie wel wat! Bij mij waren de action testen gevoeliger maar volgens mij meet kruidvat al vanaf hcg waarde van 8.. weet niet wat de action doet? Anders van allebei de merken eentje halen?
Ik lijk wel iets te zien, maar vraag me wel af of het geen indroogstreepje is. Kv is overigens het meest gevoelig. Ik zou morgen een nieuwe test doen om te kijken of 'ie oploopt. Weet je zeker dat je 9 dpo bent?
Niet 100 procent zeker, maar wel het vermoeden ( wordt met echos gevolgd , gebruik clomid). Het lijntje verscheen binnen de 5 min en is wel rozig. Durf nog niet te hopen
Spannend, hoop voor je dat het raak is! Ik heb zelf gister getest op 8 dpo met een action test, super super licht streepje maar ik zag m echt.. Durf vandaag niet te testen dus wacht maar tot morgen.. Nog steeds te vroeg maar dan zou hij toch al donkerder moeten zijn dan gister.. Dus ben benieuwd naar jouw test!
Ik zie hem ook Spannend!! Bij mij waren de kruidvat testen en action testen hetzelfde. Alle 2 net zo donker steeds