Hallo meiden, Ik heb ook een tuur test, weet natuurlijk niet of jullie iets kunne zien. Maar ben wel benieuwd. Hopelijk blijft de foto beetje duidelijk,
In het echt zie ik wel wat, licht rose streepje. Ik wil over 2 dagen nog een keer testen en dan met ochtend urine, heb deze test met middag urine gedaan, ook mn vriendin ziet wat staan. moet ook eerlijk toe geven dat ik wel vroeg test, maar ik kon even niet anders
Dat had ik nlu ook zie ik het nou wel of niet? Op de pc kan ik het niet zien, maar kijk ik via mijn telefoon, dan kan ik de foto vergroten, en dat zie je het iets duidelijker
Goeie morgen! Vanmorgen toch maar testje gedaan, vriendlief wpu ook graag een streepje zien. En ik hoef al niet meer op debtest te turen. Vandaag 10 dpo nod is dinsdag Slechte kwalitijd weer :x
vind jammer da de foto slechter word na het uploaden, ik zit vandaag op 10 dpo, 11 april heb ik me nod
gelukkig wat al bang dat weer niemand hem zag hahaha, kwalitijd van de foto is nu niet echt goed meer, helaas
Daar was ik weer, vanmorgen ff testje gedaan en ze lopen mooi op! Zit nu op 12 dpo, int echt is hij veel duidelijker natuurlijk, hoop dat deze babe blijft plakken 😀