Kruitvat 2v5 negatief Z &K duidlijke streepje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Amateur, May 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Kan het zijn dat de Z&K dipsticks gevoeliger zijn als de kruitvattesten?
    Afgelopen 2 dagen en vanmorgen een Z &K gedaan maar dan een midstream. Die waren steeds negatief. Net met middag urine een kruitvattest gedaan en een dipstick van Z&K. Kruidvat negatief en de dipstick een duidlijk roze streepje dat overigens binnen een paar minuten verscheen. Nog meer meiden die negatief hennen getest met kruitvat en positief met Z&K?

Graag jullie ervaringen aub.

Groetjes Amateur!

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik heb ook vaak nega kv gehad en een duidelijk streepje op z&k. Waren alle keren indroogstreepjes. De keren dat ik zwanger was, was de kv telkens eerder duidelijk dan de z&k.

Mijn ervaring is dus erg slecht met de z&k dipsticks, en lees dat heel veel anderen hier ook altijd valse streepjes op hebben

3. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Dit zijn de foto's. In het echt is het streepje roze.op de foto lijken de streepejs echter grijs.
    Ik zit vandaag trouwens pas op 10 dpo.
    Dit houdt ik bij dmv ovulatietesten en het tempen.

Attached Files:

4. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Kersje,

Oh dan kan ik mijn test vast ook als negatief beschouwen.
    Vond het al vreemd dat kruitvat niets vertoonde en Z&K wel.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,040
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Z&k dipsticks heb ik heel veel vals positieve resultaten van gezien hier.
    Die zou ik dus niet vertrouwen.

Aangezien 2 andere testen negatief zijn (waarbij 1 heel gevoelig, de 2v5) denk ik niet dat er nu hcg is gevonden.

6. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Rogijuli,

Wat ook zo vreemd is is dat de Z &K midstream negatief was en eigenlijk zijn de dipsticks en de midstreams hetzelfde . Alleen is de midstream dan iets luxer begreep ik.
    Maar als al vele meiden dit hebben gehad. Dan is die inderdaad niet positief. Ik was wel even blij daarnet :--(

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik had ook altijd streepjes op de Z&K dipsticks, terwijl ik niet zwanger was... Met sensitest heb ik wel goede ervaringen (net als kruidvattesten natuurlijk).

Het betekent overigens niet dat je over 4 dagen niet alsnog een positieve test kunt hebben! :)

8. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hey Elfi84,

Dat hoop ik dan maar☺☺☺

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,040
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Op 6 mei zat je nog op 15 dpo. (Op 3 mei plaatste je een topic dat je toen op 12 dpo zat).

Wanneer ben je dan ongi geworden? Op hoeveel dpo zit je nu dan en wanneer was je eisprong (ontdekt door tempen of ovulatietesten??)

10. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Rogijuli,
    Dat klopt en op 7 mei ben ik ongesteld geworden. Dat was op 16 dpo.
    En nu heb ik op 18 mei een positieve ovulatietest gehad. 2 keer op een dag en op 19 mei was die negatief en had ik een temperstuur verhoging.
    Maar waarom vraag je dit ? Ik heb het gevoel dat je dit vraagt met een reden??

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,040
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Dat vraag ik omdat je nergens meer schreef hoe het was afgelopen en je in dit nieuwe topic niet zegt hoeveel dpo je zit ;)
    Die info is vaak wel fijn erbij te weten als je testen laat zien.

Mag ik je temp kaart eens zien?

12. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hey Rogijuli,
    Oh oke☺
    Ik dacht misschien weet ik iets niet wat ik hoor te weten :')
    Maar ik zal mijn tempkaart hier plaatsen. Wel een foto gewoon.ok weet niet hoe ik die via een link kan plaatsen.

13. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Rogijuli,
    Dit is mijn temperatuurkaartje.

Attached Files:

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,040
    15,634
    113
    Nabij Utrecht
    Je temp is nu mooi stabiel.
    Ik hoop dat je kv ook 1 dezer dagen positief zal zijn.

15. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Zoals gezegd nu negatief betekend niet dat je test over n paar dagen niet alsnog positief kan zijn! Ik hoop t voor je!!

16. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt Rogijuli en Kersje!

Slaap lekker meiden:))

17. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Dames net weer getest met een z en k midstream en vandaag ook hier een streepje op!
    Nu ben ik toch best benieuwd of het toch een echte positieve test is. Het streepje is iets donkerder als gisteren op de dipstick. Willen jullie mee kijken???
    Het is 1 foto alleen 1 keer bijgesneden om beter te kunnen zien. En ook nu grwoon roze het streepje.

Attached Files:

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je nog een Kruidvat 2 voor 5 Euro? Daar zou dan nu toch ook echt een tweede streepje op te zien moeten zijn!

Hoe is je temperatuur vandaag?

19. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets. Deze test was mij mij eerder positief dan kruidvat 2v5. Spannend!

20. Amateur

Amateur Lid

Feb 5, 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Be Happy,

Ja die heb ik wel. Ik heb er nog 1 in het pakje. Maar hen mijn urine al weggegooid. Omdat ik niet veel verwachtte van de Z &K heb ik meteen mijn urine weggegooid.
    Anders over een uur of twee . Ik heb niet veel gedronken dus dan kan ik wel testen.
    Ik vind dit zo spannend😊😊

Share This Page