Ik zit hier zwaar verrast op de bank met mijn vriend. Met een Positieve test in mijn handen van de etos 2 v 5,- Ben vorige week bij de gyneacoloog geweest voor een echo omdat ik last had van mijn buik. Toen zei ze dat ik een BMS had van 14.mm. Maar dat er verder niets te zien was en ik snel ongesteld zou worden. Ook voelde ik knobbels in mijn borsten die vreselijke pijn doen, dus ben ik ook naar de HA gegaan en zij constateerde Mastopathie. Vannacht had ik echter t gevoel alsof mn linkertiet in de fik stond en de kleinste beknelling of aanraking doet pijn. Ik heb PCOS en noooit gedacht dat ik zomaar zwanger zou raken. Zelfs de gyn zei dat er een eitje zat van 14 mm terwijl ik ongesteld zou moeten worden. Zijn deze testen van kruidvat betrouwbaar!?? En waarom heeft de gyn laatst op de echo niets gezien? Ben ik zwanger?!!! Liefs, Sa Vi
Ik weet niet waarom de gyn niks gezien heeft, misschien te vroeg maar dit is vet positief meid, gefeliciteeerd
Dit is indd eeen knaltest! Ik hoop dat het zo snel mogelijk bevestigd word door gync. ❤️🙏🏻😚
Gefeliciteerd met dit wonder voor jullie! Duidelijke test, daar kan je niet om heen. Je zei dat de echo vorige week was. Als je toen met 4 week zwanger was kan het zeker dat de gyn niets zag hoor.
Super bedankt allemaal!!!! Ik ben er zoooo blij mee! Nu maar hopen dat alles goed gaat en ik een gezond kindje mag krijgen!!
Heel mooie knal test super duidelijk! Gefeliciteerd! Hier ook pcos en 3 x spontaan zwanger geraakt waarvan 2x helaas is mis gegaan. En nu in blijde verwachting van onze zoon