Vanavond weer gedaan *erg he* en ook op deze kruidvat test staat dezelfde streep. Denk dat ik het toch echt moet gaan geloven..
Ik zag ze op alle testen staan hoor, niet allemaal even duidelijk, maar de laatsten erg duidelijk. Gefeliciteerd!
Wat een ongeduld ben ik ook. Is het niet erg dat de streep vanmorgen niet donkerder is dan die van gisterochtend? Nou is die van gisteren donkerder geworden met opdrogen. Wellicht beter te vergelijken als deze ook opgedroogd is..
Hahah je word nog testverslaafd, of ben je dat al? Maar ik zeg ook gefeliciteerd! Op de kv testen zie ik ook lichte streepjes.
Ja testverslaafd dat ben ik al haha. En aangezien er op alle 3 de kruidvattesten een roze streep staat die ik sinds gisteren gedaan heb twijfel ik nog steeds. Maar gezien de lichte streep is het hcg nog heel laag, dan is het niet raar dat een dag later nog niks veranderd is toch?
Je zit nog voor NOD, dus lichte streep niet erg. Over 2 dagen nog eens testen dan is hij vast donkerder. Wij zien hem allemaal dus je bent echt zwanger. Gefeliciteerd
Hai lieverd, Ik zie nu toch ook écht een weliswaar heel licht roze streepje voorbij komen! Maar ik zie hem!! Meid, ik geloof dat het bingo is! Van harte gefeliciteerd!!!! Liefs
Gefeliciteerd! Geniet ze. Ik wacht nog n paar dagen met testen, maar heb er een goed gevoel over deze keer.
Dank jullie! Ja duidelijker kan niet idd. Mijn testdrang is nu ook wel echt voorbij. Ik heb er nog een aantal liggen en die zullen vast en zeker op gaan, maar niet meer omdat ik twijfel haha.