Trillende handjes maken het fotograferen niet makkelijker. Vandaag zit ik 12 dagen na de punctie van mijn eerste ivf, dus heb 14 dagen geleden de ovitrelle gespoten. Kan dit nog van de ovitrelle zijn? Dacht dat het gemiddeld na een 10 dagen uit je lijf moest zijn. Of mag ik toch hoopvol gaan zijn?
Ik denk dat je hoopvol kunt zijn, bij mij was tot nu altijd voor de 10 dagen de ovitrelle eruit, en je streepje is super mooi, voorzichtig Gefeliciteeeeeerd meis!!
Nou ik vind dit wel héél duidelijk voor 14 dagen na Ovitrelle! Bij mij was het met 9 dagen weg, maar weet ook dat het inderdaad langer kan duren. Ik denk echt dat je heel voorzichtig blij mag gaan worden hoor
Hij is mooi idd! Of het nog van ovitrelle is is niet te zeggen. (Maar denk het niet hoor) Bij mij gaf pregnyl op dag 16 na het zetten namelijk nog een vage streep Morgen zou hij moeten zijn opgelopen
Hier ovitrelle na 12 dagen uit mn systeem. Ik vind je streepje heel duidelijk en vind dat je zeker hoop mag hebben! Ik heb goede hoop voor je! Morgen weer testen om te kijken of ie duidelijker is.
@Panter Was jouw streep op het laatst nog zo duidelijk of was het een vaag streepje? Blijft toch afwachten nu maar had zelf zoiets van; als ik een uitzondering ben waarbij ovitrelle extreem lang in het lijf blijft zitten dan zou je juist een heel licht streepje verwachten. Komende dagen sowieso even doortesten en hopen dat het blijft plakken.
Logisch, die trillende handjes Zelf heb ik geen ervaring met de medicatie en het effect op de test, maar ik hoop voor je dat deze streep er zit door het oplopen van hCG. Het is in ieder geval een prachtstreep!
Een supermooie streep, gefeliciteerd hoor! Ik had 12 dagen na de ovitrelle een spierwitte test (wellicht eerder ook al maar heb daarvoor niet getest) Deze test lijkt me sowieso te donker om (alleen) van de ovitrelle te zijn.
W Nou meid, jij mag heel vvoorzichtig verschrikkelijk blij worden. Whiehoe, hardstikke zwanger hoor!! Gefeliciteerd! !