tuur/indroog/inbeeld streepje??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ennovy, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik zal voor je duimen :)! maar waarom vraag je het niet gewoon in de action dan waar ze liggen ;)

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ken heel veel mensen in het dorp en het halve Action personeel ( jaren in de plaatselijke kroeg gewerkt) Heb datzelfde probleem bij de KV. Mijn buurvrouw/vriendin werkt toevallig in een ander dorp bij de KV en zij neemt ze vaak voor mij mee.
    Bij Action doe ik ook altijd voorzichtig en ga bewust bij onbekende in de rij staan. Laatst kwam ik daar bijvoorbeeld en ging 1 van die meiden mij vertellen wat en hoeveel mijn moeder wel niet gekocht had die dag :$
    Klein dorpje en voor je het weet, gaan mensen je feliciteren.

Maar je hebt gelijk, het was wel het handigste :D

3. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oh my.. Hoeee doe je dat Lianne? Of wil je nu niet de hele storyline van je toekomstige boek prijsgeven?:D
    Ben benieuwd Yvonne, kom morgen meteen weer checken!

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha! Nou valt mee hoor.. ik word gewoon chaggo van een witte test en dan vlak erna ongesteld worden dus ik doe het dan maar pas als ik zeker overtijd ben (en zet mijn NOD zelfs een dag later vaak dan dat ie eigenlijk is). Maar morgenochtend ga ik er wel aan geloven op 13 DPO ;)

Yvonne, ah snap het. Ik zweer bij sensitest, die worden gewoon in een discrete envelop thuisbezorgd en ook lekker goedkoop :)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook ik zie hem na goed turen.

Oh en dat je altijd moet uitkijken in de winkel herken ik.... Vorige maand stond ik in de rij bij de action met testen, staat in eens mijn schoonzusje achter me :$:$:$:), gelukkig had ik de testen tegen me aangedrukt en moest zij langs de rij, want ze had niks gekocht en ze had haast want ze ging naar mijn (en ook haar) schoonouders. Maar man,, man, wat voelde ik me opgelaten zeg!

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik zie wel een streepje, maar zoals de andere meiden hierboven gezegd hebben is lijkt het op een indrooglijntje. Action testen kunnen daar ook last van hebben, hoop dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt!
    Ik vind zelf de action testen beter dan de kv 2 voor 5.
    Zal voor je duimen

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier lagen ze bij de action in het schap bij de dagcremes. Je hebt ook producten van hetzelfde merk (lifecare) en dat is dus bijna hetzelfde doosje. Ik dacht iets van maskertjes ofzo. Maar helaas zijn ze hier uit het assortiment. Bij de wibra daarentegen lagen ze wel, en nog goedkoper ook :D (naast de wattenschijfjes)
    Maar het verschilt per winkel.

8. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik zie wel iets maar lijkt grijs:( Kan aan mij liggen, geen goede tuurder.
    Zal voor je duimen. Bij de Action hier lagen de testen laatst naast de tandpasta/ borstels. Zag ook potjes virtamine bovenin. :D

Succes iig;)

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank jullie wel lieve meiden! Zouden ze hier dan ook uit het assortiment zijn?? Ik zag inderdaad ook die maskertjes eerst aan voor de testen vorige week! Nou, anders maar naar de kruidvat.

Heb namelijk vanochtend getest....MAAR DE TEST KLOPT NIET!! Geen controle streep, niksssss! En heb wel echt over de goede kant gepiest! Dus nu heb ik niks meer in huis en weet ik nog niks...snik!

Moet nu eerst weg en kan pas na 16:00 voor nieuwe testen op pad.

Klopt hoor, hij lijkt niet echt roze en is erg dun. Maar omdat ik nog nooit een indroger gehad heb, kreeg ik toch een beetje goede moed.

Jullie horen van mij!

liefs,
    Yvonne

10. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennovy, je weet het wel spannend te houden! Dat zul je nu altijd zien, dat het op dit soort momenten niet goed gaat met dat piesen haha. Succes nog ff, voor je het weet is het vier uur......

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Oh stom, een test die het niet doet!! Je zou er bijna mee terug gaan hè ;)

Hier liggen ze in de Action bij de babyafdeling, boven de billendoekjes. Maar misschien heb je een Wibra in de buurt en kun je ze daar gaan halen? Als je daar tenminste niet ook het halve personeelsbestand kent ;) Hihi.

Succes, ik duim voor je! Ik zag overigens wel een heeeeeel licht streepje op je test maar durf niet te zeggen of het wel of geen indroger is...

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    MOET ZOOOOO NODIG PIESEN!!!!
    Moet nog even wachten, want komt straks iemand wat ophalen en kan daarna pas weg. Dan snel het dorp in! Misschien ga ik wel gelijk naar de KV. Daar zijn ze sowieso.
    Wibra hebben we niet in de buurt helaas. Als ik weer eens bij 1 in de buurt ben, ga ik ze daar halen! ( hopelijk niet meer nodig!!!)

Als ik geplast en getuurd, horen jullie van mij meiden!

Liefs,
    Yvonne

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Spannend!! Plas kan je opvangen en bewaren he! ;)

Duim voor je!

14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Nou Pomm, dat dacht ik dus ook toen ik naar KV fietste....:)
    Blond hè hahaha!
    Maar heb dus nu getest, meende wat te zien, net foto gemaakt maar als ik eerlijk ben denk ik dat ik een streepje op mijn netvlies heb.
    Zie hem nu op de foto eigenlijk ook niet meer....Bah wat toch iedere keer een gestress in deze tijd. Je gevoel gaat alle kanten op.

Wat denken jullie?? Ga nu in ieder geval "pas" donderdag weer testen! ECHT!!!

Liefs,
    Yvonne

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.567
    13.823
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Sorry TO, maar ik snap de ballen van dit soort testen...

Ik zie letterlijk maar 1 streep.. maar dat lijkt mij de controlestreep dan??

Hopelijk voor jou heb ik het mis!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Zie het streepje nu ook niet meer, Yvonne :(

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Sorry Yvonne, ik zie een omo-testje :(

18. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zie wel iets op je kv.. Maar die zijn supergevoelig! Ik heb zo n zelfde streepje gehad met hcg van 4,6 dus officieel niet zwanger (meer).. Ik hoop dat hij nog op gaat lopen!

19. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Spannend zit heel je verhaal te lezen haah maar meid doe het even met ochtend urine. Zag echt een streepje en op de kV een heel lichte.
    Te licht zeg maar.
    Gewoon ff in de ochtend piesen hihih succes

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    En toch zie ik iets héél lichts... :D
    Probeer anders morgen met ochtendurine te testen.
    Mijn duimen draaien voor je hoor!!

Deel Deze Pagina