TE achterlijk vroeg I know (8 dpo) maar na felle steekjes gisteren en aanhoudend ongi gevoel kon ik me vanochtend niet beheersen. Foto binnen 10 min. View attachment 436763
Ik lijk iets heel lichts te zien! Spannend! Edit: zoals op je tweede foto zagen mijn kV testen er ook uit rond 8 dpo! Heeeel voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik zie het ook! En ook ik had hele felle steken, dus ik heb goede hoop voor je. Het is je in ieder geval enorm gegund. Benieuwd naar een volgend testje morgenochtend
Ik zie ook wel iets maar lijkt mij een indroogstreep. Hopelijk over een paar dagen een mooie positieve test.
Ik zie een heeeeel licht streepje!! Ik had ook m'n eerst super lichte streep op 8dpo dus kan wel hoor! Dagje later was ie al stuk donkerder Spannend... Ga voor je duimen!
Ik zie m zeker, hoop het heel erg voor je. Of het is een begin van iets idd, en dan zal dat de komende dagen zeker duidelijk worden . Of het is helaas een vals streepje, heb het zelf jammer genoeg ook een paar keer gehad met de kv testen. Duim voor je!
zo begon het bij mij ook! savonds weer getest en toen al een stuk duidelijker, ben echt geen ochtendpkasser hihi. spannend meid!
Ik zie ook alleen bij de opgedroogde iets. Zo begon ie bij mij ook en zie mijn banner. Ik hoop dat het streepje mooi oploopt.
Ik zie op de eerste het streepje al bij de opgedroogde beter spannend hoor ik duim dat ze donkerder worden