We zijn in blijde verwachting van een 2de kleine meid. Nu hebben we er met onze oudste al een eeuwigheid over gedaan aangezien we erg kieskeurig zijn en veel "eisen" hebben . Onze oudste dame heet K.enzie! Nu zoeken we een naam die aan de volgende dingen moet voldoen: - niet oud Hollands of te Hollands - makkelijk uitspreekt, meteen goed uit te spreken - zo min mogelijk pestgevoelig/rijmen (rik/p*k) - niet vaak voorkomend, dus dat er niet 3 van in haar klas zitten later - ivm eigen namen en achternaam niet beginnende met: r, l, d, k We hebben op dit moment dit lijstje, vanna, niene, zorah, elin, quinn, nova en ziva. Dit vinden we echt mooie namen maar voor ons gevoel zit DE naam er niet bij. Dus help!
Kenzie & Khloé (Kl-o-wee) (kl-o-wie) Kenzie & Noemi (n-oe-mie) (no-amy) Kenzie & Fébe/Phoebe Kenzie & Pippa Kenzie & Lois Kenzie & Sarai
Van beide wel leuk maar voornamelijk niet meteen goed uit te spreken, wat voor ons toch wel belangrijk is. Wel toevallig is dat ik noemie als neomie had genoemd thuis, maar die vond vriendlief niet echt leuk. En zoe ook mooi maar daar roept een goede vriendin van me al jaren dat ze dat zo'n mooie naam vind en heb dan het idee die van haar af te pakken. oh en neuh ben niet kieskeurig
@jozefien , nova staat bij ons ook erbij !! En zara ook erg mooi maar dat is ook een kledingmerk of winkel toch?
Kenzie & Charlie Kenzie & Chloė Kenzie & Gigi Kenzie & Lorah Kenzie & Grace Kenzie & Rena Kenzie & Kate Kenzie & Lola
Geen suggestie, maar ik uit jouw lijstje vind ik Ziva super gaaf. Als naam, maar ook bij de naam van je eerste dochter.