Hee!! Ik snap er nix van...heb pcos zie me verhaaltje in me handtekening.. Maar dus omdat ik geopereerd word zou worden(kijk operatie baarmoeder eilijders doorspuiten enzo) heb ik het de laatste weken het wat meer los kunnen laten! Zit nu op cyclus dag 55 ofzo maar dacht dat is normaal want zou geen eisprong hebben gehad(dit is op dag 19 bekeken dmv fm) en ik zou dus geopereerd worden... Maar nieuwjaar bestaat uit nogal veel feesten en drank dus ik dacht doe even een testje......krijg ik dit!?! En geloof t gewoon nog steeds nie dus heb er 3 gedaan in totaal Morgen naar dokter voor bloedtest..hopen dat het toch echt zo is!! Allemaal een super geweldig gezond fantastisch vruchtbaar en gelukkig nieuwjaar!! Xx
Week of 5!! Dan hoop ik niet dat er iets mis!! Heb de laatste 3 weken nogal veel feestjes gehad!!! Maar dankuwel allemaal vind echt raar...geloof t morgen pas denk ik als de dokter et zegt..want ik voel nix!!
En maak je geen zorgen, er vanuit gaande dat je niet hebt coma gezopen of drugs hebt gebruikt, is er niets aan de hand. Pas indien de placenta is aangelegd heb je een bloedband met je kindje.
Gefeliciteerd!! En die alcohol maakt op dit termijn nog niet uit hoor. Ws je nog geen 6 wk en is er nog geen bloedverbinding met je kindje! Zelf ook altijd cyclussen 40+ dagen maar met eisprong en prima luteale fase; meer geduld nodig naar toch 3x snel zwanger!